★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


کیـ ـ ـ ـ ـ ـ ؟؟؟؟؟؟؟

777


حـ ـ ـالـ ـ ـا #تَـ ـنـ ـهـ ـ ـایـمُـ ـ ـو بیـــــــــــــــــــخیالــــ

وَقـ ـ ـتیــــ #مُردَمــ ــــ ــــــ ــــــ ــ...

کیــ ـ ـ ـ میـ ـ ـخواد خـ ـ ـاکَم کُنهــــــ؟؟؟؟؟؟؟

هییییی.... 
ای باباع، اینقد تنهاعی یعنی؟؟؟
خییییییییییییییییییلی:"(
ای روزگار......😢
هعی روزگار نامرد یواش

هییییییییی
:"(
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۱۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
���😖😖😖😖😔😔😔😔😁😳���😞😞😞😞😞😔😔:(
:"-((((((((((((((((((((((
تنها کسی است که همراهش را نبیند
که خدا فرمود:
من همنشین کسی هستم که به یاد من و در حال ذکر من است...
عاخه خدا که آدم نیس منو درکم کنه
اگه اونم جای من بود کم میاورد
خدا نگنه :(
فدات اجیم
هه چ جالب منکه فک نکنم‌متوجه بشن من تو جمعشون نیستم...:'(
زندگیه ما داریم.....
تو این مورد منم تنهام :(
هیییییی؛ دنیا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan