★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


من درس ندوس

7657

شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۷:۴۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخخخ
شوهر کمه ها!!!!!!!!
میدونم
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۷:۴۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
ایول به شما که تو چند وبلاگ شرکتِ فعال دارین!!!!!!!!
:)))
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۷:۴۸ مهســـــــــــــا ...

می تو...

 

خخخخخخخ

خخخخ
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۷:۵۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
شوهر خوبه!!!!!!!!!!!!!
عاااااااااااااااالیه
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۸:۰۶ عرفـــــ ـــان
چه صداقتی :)))
بعله
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۸:۱۴ دخی شیطووووووووووونه
ادرس بده پست کنم



خخخخخ
شوهر؟؟؟؟؟؟
کمبود شوهر دیگه خخخخخخخ
واسه من که ریخته

شووووووووووووهر؟؟؟؟؟؟خخخخخخ؟؟؟؟

:)))
خخخخخخخخخخخخخخخخخ :))))))))



________________________________
پرده نشین: jameolhoda.ir
خخخخخخ  عزیزم کی درس دوس 

همه درس ندوس 
اما من  شوهر هم ندوس 
من مجری  حال کردن دوس 
خخخخخخخ


من بعد عمو تتل
فقط شوهر دوس
درس ندوس؟؟؟؟؟؟؟
ای خدا چ ادبیاتیه اخه :))
فارسی رو بپاسیم
فارسی را بپاسیم که بدتره برادر من
:) میدونم
بپاسیم عب نداره خواهر من
نمیدونی دیه
خب تو الان داری فارسی رو نمیپاسی
درس را هیچ کس ندوست
درس دیگر معنی ندارد
اوهوم
يكشنبه ۱۶ اسفند ۹۴ , ۱۳:۰۶ هــانــی خــانومـــ
من نه درس دوس
نه شوهردوس
داشت
من تو را دوس

خخخخخ
خخخخخخخخخخخ
قربونت فدات اجی جونم
شوهر؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ععععععععععععععععععععقققققققققققققققققق





























عههههههههههههه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوهر خیلی جیگرره
اسکولش میکنی میخندی
خخخخ  پ باید بگیم خداقوت
ممنون
دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۶:۵۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخخ شوهر نیست برو درستو بخون
هییییییییی میدونم
سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۶:۴۹ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan