★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


معذرت بابت نبودم

چند روز نبودم دوستان ببخشید😞😞😞

سلام
وب عالی دارید امیدوارم موفق باشید
من شمارو دنبال میکنم ، خوشحال میشم شما هم
ان شاالله ک مشکلی پیش نیومده باشه :)
نه همه چی خوبه
کجا بودی :|
دده
 بخشیدم، ولی دیگه تکرار نشه !
:)
بخشیدن چرانبودی فداسرت عزیزخونوادت
ولی وقتی میای دست پربیاااا
تاازحرفات فیض ببریممم
حتما:)
وای اومد چه خوب:))))
فدات

يكشنبه ۱۵ اسفند ۹۵ , ۱۹:۱۴ سیّد محمّد جعاوله
خواهش می کنم
خوش آمدید
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۹۶ , ۰۵:۵۵ سید حسین سعادتمند
سلام.
وبلاگ قشنگی دارید.
ما را هم دنبال کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan