★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


مخصوص پسرا

آقا پسری که به عشقت میگی میذاری ببوسمت ؟

.
.
.
.
.
.
.
.
برای یه دختر خیلی سخته یه نفر دست بهش بزنه ... ببوستش...
وقتی عشقت سرشو میندازه پایین و میگه باشه...
اینو بدون که براش راحت نبوده...
کلی با خودش کلنجار رفته...همه چیز رو زیرپاش گذاشته و قبول کرده...
آهای پسر ایرونی با توام!
مرد باش و به یه بوسه رضایت بده ...
تو فقط اجازه یه بوسه از اون دختر گرفتی نه چیز دیگه ...
یه دختر احساسشو ... قلبشو میذاره کف دستش و میاد جلو ...
تو هم مرد باش و با احساست بیا ... نه با چیز دیگه ...!
چرا دست گل آلود شهوتت رو توی حوضچه زلال احساس میشوری ؟
میدونی مدیونی ؟
به تموم هم جنسای خودت مدیونی ...
به تموم کسایی که بعد از تو قراره با اون دختر برخورد داشته باشن مدیونی ...
در برابرشون مسئولی .
چرااااا؟
چون تو دید اون دختر رو نسبت به همه عوض کردی...
چون تو ذهن اون دختر رو خراب کردی ... فکرشو مشغول کردی ...
آره برادر من مدیونی ... !
پس بخاطر دخترا نه !
بخاطر هم جنسای خودتونم که شده حواست بیشتر باشه ...
بخاطر دختر دار شدنت و دختر خودت حواست باشه.اجازه نمیخواد!فقط کپی کنید تا نامردا بخونن و مرد بشن..
...
عالی بود واقعا:)
جای تامل داره
يكشنبه ۲ اسفند ۹۴ , ۲۱:۵۲ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
از قدیم گفتن کرم از خود درخته
یه دختر تا خودش کرم نداشته باشه به اون بوسه هم رضایت نمیده
اصلا چه معنی میده دختر با پسر رابطه داشته باشه
حتما خودشم دوس داره دیگه

باهات کاملا موافقم

چه معنی داره دختر با پسر رابطه داشته باشه

دوشنبه ۳ اسفند ۹۴ , ۱۵:۴۰ مهســـــــــــــا ...
کاش بعضیا اینو بدونن
خب اگه خود دختر بخواد که...  همینارو برای دخترا هم میگی؟؟
بهت پیشنهاد میکنم یکی مخصوص دخترا هم درست کنی!
من که کپی کردم خودتون میتونین درست کنین

پسر ها خیلی ادم خیلی خوبی نیستن

پسرا خیلی ترسناک هستن

عشق هم اصلا حالی شون نیست

سلام بانو دنیا
خوبین؟
پسر فقط زمانی حق دارد با یک دختر ارتباط تنگاتنگ داشته باشد
که قصد ازدواج با آن دختر داشته داشته باشد.

سلام دکی جونم

مرسی

دقیقا

بعضی از این نامرداااااااااا مرد نمیشن دیگه....
:)
؟
دیگه همه چی یواش یواش شروع میشه ...
خیلی جملاتش سنگین بود و نظری ندارمی :؟
سه شنبه ۴ اسفند ۹۴ , ۲۳:۴۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لاییییک
جمله ای که همیشه منو هیستریک میکنه 

کرم از خوده درخته 
اخه یکی نی بگی...
اووووفففف بیخیال باووو #Bk
اره ولی چ معنی داره 
:-)
ب من بگید خخخخخ 

پسری ک بادخترا لاس میزنه کرم نداره؟

از قدیم گفتن دو طرف تو ی قضیه مقصرن همیشه یکی مقصر نیست  

پنجشنبه ۶ اسفند ۹۴ , ۰۸:۵۴ خانوم فیروزه ای ※※
لاییییییییییییییییییییییییک
مرسی خانوم خوشگل
پنجشنبه ۶ اسفند ۹۴ , ۰۹:۲۶ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
:))
عالییییییییی
مث خودت عزیزم
پسرااااا گوشاتونو وا کنییییییین  بهتره بگم چشاااتونو وا کنین

میییییسی لاااااایک داش
😉😘
جمعه ۷ اسفند ۹۴ , ۱۴:۴۸ تُــربــچِــه :)
:)
😉
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۸:۱۹ دخی شیطووووووووووونه
چ کنم حالا ..........

کرم از خود درخته
مگه من گفتم کاری بکککن؟؟؟؟عجب!!!مردم خوددرگیری دارناا
پس احسنت به خودم که مث یه مرد زندگی کردم و دخترای مردم مث خواهرم بودن . با اینکه همه شرایطی هم داشتم . از تیپ و قیافهبگیر و تا چیزای دیگر ، نه هنوز هم مردها نمردند و هستند . مردها نمی میرند
ماشالله...اعتماد به نفستو دادا حداقل خودت  تعریف نکن بچم
همه دخترا مث خواهرت بود ن !!!!عجبببب!!!من که فک نمیکنم
وقتی یه نفر مرد باشه . مرد است دیگر . تعجب ندارد . مث مرد زندگی کردم . ایا چیز عجیبی است . همیشه روی مرز قانون و رعایت حقوق دیگران حرکت کردم ..... در ضمن شما میگید اعتماد به نفس . من میگم چیزهایی که واقعا دارم .....
خیلی خب...نزن بابا
سلام
دوستان لطفا وبلاگ مینیون هارا هم دنبال کنید.

minion.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan