★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


نمیدونم چرا گذاشتم من عشق ندارم که؟خخخخخخخخخخ دیونه شدم

به منم سر بزن:www.perspolisonline.blog.ir
حتما
به منم سر بزن:www.perspolisonline.blog.ir
دقیقا همینطوره
لایک
:"(
سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ , ۲۰:۳۳ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خدا شفات بده خخخخ
هه نمیده خیالت راحت 
اومدماجی
فقط دخیا بالا صفحه
اوخییییییییییییی
عاله دقیقا
فدات اجیییییییییییییی
ولی من یه عشق دیوونه ای به نام ابجی فاطی دارم
فدات بشم
چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴ , ۰۹:۳۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خدایا شفاش بده 
شفا نمیده
آخ گفتیییییییییییییی
:)

دلخوش از آنی که به عشقت رسی

عشق تو اینجاست بکن بررسی...

کووووووووووش کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
لینک شدید
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan