★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


شیطون شدم خصوصی ندید جواب نمیدم زیر همین پست

اقا دوستان دلم میخواد یکی رو اذیت کنم نظرای این پستم بازه امروز شیطون شدم 

خخخخخخخخخخخخخخ

بیاید من اذیتتون کنم


عجب خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخ اجی من خندم میاد 
من آمدم
 بیکارم خخخخ

سیلامممممممممممم خخخخخخخخخخخ
همینجا؟!
نه باب تو مدرسه 
اخخخخخخخخ اخ اول کتاب یکی بچهارو انداختیم تو سطل کیفمو انداخت خخخخخخخخخخخخخ
با قمر بنی هاشم
خخخخ
خخخخخخخخخخخخخخ اجی 
اره اجی اخرشم کلی خنده بوود
چه خوب 
اره خخخخخخخخخخخخخخخخ
اجی کاش امروز تموم نمیشد 
نماز خونه ترکید از خنده
:)
اجی جلو اما جماعتمون خیلی خندیدم اینم هی گف استفر الله 
سلام
هیچ کس نیست
هستم داداشی خل شدم
چرا هس :| 
سلام خوبید نارین خانوم ؟ فاطیما نیست که
هستم
داشتم باهاش حرف میزدم  :|
:)
اره بابابعدم تا خونه تو سرویس خیلی خندیدم رانندمو که از خنده مرده بود
فاطیما منم برم 
کجا؟
چه خوب . خوب میخوای کیو اذیت کنیم؟:)
نمیدونم شاید خودتو رو ؟
نه دلم نمیاد
من اذیت کنید حالم خوب شه
حله
منو :/
مگه میتونی خخخخخ
اره بگم اون کلمه رو؟
نارینو اذیت کنیم؟
اذیتش کنیم که حالش خوب شه باشه فاطیما موافقی؟
اره بابا منم که میدونی دیگه عاشق اذیتم بریم شروع کن؟
شروع کن تا منم ادامه بدم
نه
 تو شروع کن من الان موضوع ندارم
فقط مدیونید حرف شوهر گلیم و وسط بکشین خخخ
اخخخخخخخخخخخ اخ شوهرشو نکش وسط خخخخخخخخخخخخخ
خوب من نارینو نمیشناسم چی بگم؟
شوهرشو نکش وسط
خنگم نشو منو اذیت میکنی بلدی الانم تند باش
شوهرش کیه؟ 
نمیشناسم همون مرد کچله سر کوچه خخخخخخخخخخخخخخ
خخخ ازش حالم بهم میخوره حالا نمیدونم چرا همه کلید کردن رو این
خخخخخخخخخخخ
حالا کچل هست دماغش گنده هس خخخخخخخخخخخ
از شوهرت حالت بهم میخوره خخخخ
خخخخخخخخخخخ منم از همه بدم میاد مخصوصا تو خخخخخخخخخخخخخخخ
کجاش کچله :|
نمیدونم گفتم شاید باشه
خدا صبرت‌ بده حالا حتما نارینم در حد شوهر کچلِ دماغ گندشه خخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کچل تو نگوها
الا این فکر میکنه من متاهلم خخخ
خخخخخخخخخخخخخ
از من بدت میاد اینجوری شد من از تو بدم میاد دختره لوس 
خخخخخخخخخخخخخخخخ
نه بابا 
شوخی نکن پرو خان
این رو با من بودی نارین مگه داری اشیا رو صدا میکنی که میگی این
خخخخخخخخخخخخخخ
اره داره تو رو صدا میکنه
خب ایشون حله؟!
بله نه فرق داره
اصلا تو میدونی من کیم که میگی این کشتی گیر بدنساز خوشتیپ:|
اهاه خخخخخخخخخخخخخخخخخ
فاطیما جواب سوالم و بده 
نه اجی فرق داره اصلن اون جوری نیس
به شوهرتم بگی اونو ضربه فنی میکنم
خخخخخخخخخخخخخخخخ
مگه میتونی من الان ضربه فنیت کنم
چرا نمیتونم وزن ۷۷ کیلو حریف میخوام
:")
0_0
واقعا خخخخخخخخخخخخخخخ
ضربه فنی کن فاطیما ببینم خخخخ
قهرم باهات

شیطون شدی دوباره...سر به سرم میزاری

مراقب خودت باش...سر کارم نذاری!!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخ میزارم 
چرا چیز بدی گفتم ببخشید ناراحت نشو
نه ضربه فنیت کردم خخخخخخخخخخخخخخ
:|
خخخخخخخخخخخخخخ
مطمِئن باشم ؟؟؟
اره اجی
فدات بشم
:| قبول ضربه شدم
خخخخخخخخخخخخخخ
اقا از چی حرف میزنید ما که تو جریان نیستیم :/
نبایدم باشی:")

عجب بلایی هستی...شیطون طلایی هستی!

میدونی من یه شیرم؟؟؟

اگه بخوام تو رو یه آن می‌گیرم!!!

...امروز خیلی شارژی...خبری شده؟؟؟

نه فقط خل شدم
چیزی که فقط من میدونمو و فاطیما و یه نفر دیگه
:)
دقیقا
با کی هستی علی؟
باشه فاطیما :(
داداشی؟
ادمو دعوت میکنید بعد بیرون میکنید باشه من میرم شمام راحت حرف بزنید هههییععع :(((((
نههههههههه کجا؟
حالا نارحت نشو
تازه شدم
یه چیزی بوده برای گذشته الانم گذشته دیگه مهم نیست

نگو گلم خل شدی...سوار اشتر شدی!

مردم میگم نیگاش کن!

خل و چو صداش کن!

بعدش می‌خوان بخونن...با تو یه شعر بخونن

بگن بیا بخندیم...به غصه‌ها بخندیم!

خخخخخخخخخخخخ

:)
خخ شاعر هم هستی اقا علی ؟؟؟؟
اره
فعلا نیستم ۲۰دقیقه دیگه میام اگه بودید
:"(
نرو
فاطیما محویااااا
نه اجی هستم

آقای دارستانی، منم نمی‌دونم جریان چیه!

در ضمن با فاطیما بودم...

شما هم باش و بخند...

:"(
حالا همه میخواید بدونین داستان چیه ؟
بسه اه
سه شنبه ۱۲ آبان ۹۴ , ۱۸:۵۳ دُختَر گیسو کمَند
:)
:)
ببخشید اگه یادت انداختم نگرانتم
نه اجی مشکی نداره این کجا رفت؟
الان میام نرو

شاعر نگو نارینا...قافیه من می‌بافم

برای هر کلامی...یه وزنی من می‌سازم

فاطیما رفته به کجا؟...ته دیگ شعر ما سوخت!!!

:)
نارینی داداشیم کجا رفت
؟
حس میکنم نقشم داره کمرنگ میشه
نه
گفت 20 مین دیگه بر میگرده
منم میرم بلکه به درد خودم بمیرم فعلا
نه

ناری نری تنهایی...دردت میشه بلایی

اگه بمونی اینجا...غمی دیگه نداری!

سلام دوباره
من برگشتم نبودید
سلام کجا رفتی؟
رفتم شام خوردم 
دوستان کجا رفتن؟
نمیدونم 
ناراحتی ازم؟
واسه چی؟ 
نع
نمیدونم
با کی هستی علی؟
باشه فاطیما :(
تو باید پشت منو بگیری :/
خوب چی شده من نبودم رفتم با آجیم کیک بپزم
منم کیک میخوام 
نداریم خخخخخخخخخخخخخ
خیلیم خوشمزه میشه دلت بسوزه داداشی
کیک میخوام :|
بیا بگیر:)
نارینی؟
 منم میرم درست کنم فقط اگه منو دوباره ندیدید دیگه تقصیر شوما بود کیک بهم ندادید خخخخ
خخخخخخخخخخخ عکسشو میزارم خوبه
میترسم خودتو بسوزونی خخخخخخخخخخ
دیگه اگه کشته شدم شوما بهم کیک ندادید
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نترس نمیکشیمت شیکمو
شوخی بود میدم کیک بهت
هستم
بیا کیک میدم بهت
کجا
عکسشو میزارم خخخخخخخخخ
بزار
بزار بپزه
کی میزاری  من برم تا اون موقع برگردم
خخخخخخخخخخخ نمیدونم 
حیلی شیکمویا
نمیخواد عکسشو نزار ما که دستمون بهش نمیرسه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ میرسه بعد برو بپز

الان میزارم
بلد نیستم بابا یه چیزی درست میکنم باعث مرگ خودمم میشم خخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ خوب نمیدونم برو بخر
فعلا بای میرم باشگا
عکسشو میزارم
برگشتم کیکم کو
سلام
سلام خوبی؟
خوب شد حالا
خوب شد  دوستان نیستن؟
:|
چرا؟
مثلا کیا؟
نارینو شوهرش.
نمیخواد شوهرشو به ما معرفی کنه؟ هاا
منم نمیشناسمش خخخخخخخخخخخخخخخ
من تازه دیروز فهمیدم خخخخخخخخخخخخ
باشه اینجا خالیه خوس نمیگذره
:(
واقعا
پس منم بوقم
تو که جای خود داری بابا ولی شلوغ بود بهتر بود میخوام دعوا کنم :/
تو که جای خود داری بابا ولی شلوغ بود بهتر بود میخوام دعوا کنم :/
خخخخخخخخخخخخخ بیا با خودم دعوا کن خخخخخخخخخخخخ
میزنم خفت میکنم
باشه بزنمت هااا
جرات میخواد 
💪
شکلک هارو داری؟
نه:|
👊
بد جنس چی میفرسی ؟
شیطونی بکنی دستو و پاتو میبندم
هه
مگه میتونی مگه میزارم
حالا میبینی
:|
وقتی نمیتونی الکی نگو
حالا میبینی
:/
میتونم دلم نمیاد:|
تو دلت نیاد به خونم تشنه ای
دست و پاتو میبندم ببینم چیکار میکنی ؟ 
هیچی فقط جیغ میزنی 
خخخخخخ
نه بخدا یه عالمه با همون دست بسته کتکت میزنم 
من:/
جیغ:/
دستو پام:|
دهنتم میبندم که دیگه حرفم نزنی :))
خخخخخخخخخخخخخخ گازت میگیرما
عصلا من تسلیم اقااا
:/
خخخخخخخخخ ضربه فنی:")
قبول 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اره دیگه باختی
من ۷۷کیلوی حریف تویه چند کیلوی نشدم
خخخخخخخخخخخخخخخ
منم 50 کیلو هم خخخخخخخخخخخخخخخخ
حریف تو 77 کیلویی شدم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دیگه دیگه 
واقعا نمیگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan