★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


فقط...

يكشنبه ۴ بهمن ۹۴ , ۱۹:۱۷ خانوم فیروزه ای ※※
:(
چرا همیشه پستات وصف حال منه؟
خدااااااااااااا
من بمیرم راحت شم :((((((((((
اعععععععععععععع نگو:"(
دیگه پست نمیزارما؟
عجب زمونه ای هست... دقیقا همینه 
:(
يكشنبه ۴ بهمن ۹۴ , ۱۹:۲۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
:(
کمی پستای شاد بزار ابجی
:-))))
:"(
چشم 
ههععیی 😢😢😢
:)
عالی بود اجی:(
:)
خوب بود
اخر دقم میدی:|
يكشنبه ۴ بهمن ۹۴ , ۲۲:۱۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
آخ !
دل تنگ شدم
:|
دیدی مشکوک میزنی؟
يكشنبه ۴ بهمن ۹۴ , ۲۳:۱۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
هعی...
پییییی عجب یعنی واقعا اینجوریاس؟ :)
اهوم
:)
دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ , ۱۰:۴۳ دانشنامه دفاعی
آ......................ه
هعییی
دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ , ۱۶:۴۷ مهســـــــــــــا ...

هعییییییییییی...

 

دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ , ۱۸:۵۲ raha !!! روانیه احساس
:( .... لااایک
خب دیگه اینه دیگه
:|
هالا! من مدت هاست وبلاگ شما را خوانده ام و در نهایت آن را دریافت کردم
شجاعت به جلو بروید و از New Caney تگزاس فریاد بزنید!
فقط می خواستم بگم این کار عالی رو انجام می دادم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan