★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


مبارکش باشی

تو دیگه نیستی هی گلم الان کجایی؟ پیش کی هستی؟

راستش آره همیشه من همین قدر دوست داشتم و دارمJ

چی شد که اینطوری رفتی؟K

هزار جور نذر واسه موندنت اما نه بی فایده بود تو رفتیL

یعنی اینهمه ازم خسته شده بودی که بی خدافظی رفتی و الان بعد دوسال خبر عروسیتو بشنوم

دوسش داری؟L

پس من چی منم دوست داشتی؟J

نه اگه دوسم داشتی خیانت نمیکردیL

راستی شنیدم چند وقت پیش شنیدن اسمم خنده رو ازت گرفته و اخم کردیببخشید اخم نکن گلمL

بگو دختر خوبی بودی اما حیف شدی؟

اره حیف شدم تو حیفم کردی باحرفات،کارات،رفتارات حیفم کردی؟L

دقم دادی؟K

تنها آرزوم اینه :

الهی اون برات از من بهتر باشه و خوشبخت بشی

مبارکش باشی

چقدر با احساس

فقط لطفا آرزوی مرگ نکنید
هه
کاری کنید که اون پشیمون ش
شده دیگه بیشتر
ههه
پس متنتونو اصلاح کنید

"آخه به همین نزدیکی میای میبینی ..."
اره این فقط یک راه برای ارومیمه
پس حتما این عکسو نگاه کنید ...
http://yon.ir/hJXJ
چشم حتما
کوتاه نیا نفرینش کن 
نه هرگز 
نفرین نه اصلن
احسنت دخترم
رونده می‌رود. اگر بماند می‌گندد
برای کسی که رونده‌ است غصه نخور...
درس‌ات را تمام کن، ان‌شاءالله که مهندس می‌شوی.
خانم مهندس
ان‌شاءالله که خوشبخت می‌شوی.
اصلن به این چیزها و آدم‌های اینطوری فکر نکن.
آنها هم ان‌شاءالله که خوشبخت بشوند.
آفرین
مرسی دقیقا
واقعی؟!
:"(
چی واقعی؟
من اگه دختری بیابم که چون شما اینگونه عاشق باشد دنیایم را به پایش میریزم
هه چه خوب 
اما من از آدمای لاف زدن بدم میاد هه
معلومه که خوبه . خوبی های من به همسر خوشبخت آینده ام میرسه چون هم خوش تیپ ام هم اخلاقم خوبه و هم خانواده ی خوبی دارم و زندگی ام رو به راهه خدا راشکر و هم اصل و نسب دارم ، دلیلی نداره بخوام لاف بزنم پیش کسی که اصلا هرگز نمیشناسم . متاسفم که عشقتون رفت یکی بهتر از شما را پیدا کرد .
از من بهتر نیست خواست برگرده من نخواستم چون .............
چه زیبا نوشتی
ممنون از دل نوشتم
خب دیگه دنیاست...
:)
دقیقا
چهارشنبه ۴ آذر ۹۴ , ۲۳:۱۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
:( غصه نخور اجی 
اوره بابا غصه چیه؟
so fentactic.....

;)
K
خخخ اگه زیاد میموند میگندید و همه جا رو به گند میکشید همون بهتر که رفت دختر به این خانمی
مرسی عزیزم
:(((((((((((((((
:"(
پنجشنبه ۵ آذر ۹۴ , ۱۲:۴۲ khastam az zendegim ___________
ماله من نبود
مبارک صاحبش:/
:||||||||||||||||
والا
اگه کسی به من خیانت کنه
فقط میتونم توی فکرم نگه ش دارم
و یکسره نفرینش کنم
با تمام عشقی که بهش دارم
ارزوی بدبختی شو کنم چون بدبختم کرده
نه اتفاقن اون خداس که خودش داره براش
خودتو ناراحت نکن
ازش دلگیر نباش
فقط بگو مبارکه
براش خوشحال باش
هستم 
دقیقا همینه
چه غمگین
:(

اگه یه روزی من یکیو واقعا دوس داشتم

اگه ولم کرد هیچ وقت نمیبخشمشششششششش و واسش ارزوی خوشبختی نمیکنم

:)
من کردم مبارک صاحابش

بره به درک وقتی لیاقت با من بودنو نداشته

ینی جوری از تو زندگیم حذفش میکنم که انگار هیچ وقت نبوده

ایول اجی
درکت می کنم ...
مرسی
دوشنبه ۹ آذر ۹۴ , ۲۰:۵۵ دختر مهتاب من زنده ام
منتظرتونم..
حتما
سه شنبه ۱۰ آذر ۹۴ , ۱۸:۱۴ دختر مهتاب من زنده ام
درکت میکنم کااااااااملا......
:)
دردت بجونم دخی خوشکله


رفیق کسی ک زخم میزنه میره شک نکن ی روز با ی زخم برمیگرده
:)
دمت گرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan