★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


دلم تنگه بفهم خواهشا

پسر چی؟
:(
نمیدونم اونم شاید
:"(
شاید ن حتمااااااااا
گریه برای مرد و سیگار برای زن
یعنی فاجعه
مرگ زن یعنی بغض گلوش 
هه درسته

ما میجنگیممممممممممممممممممممم
:"(
و در اخر خواهم مرد
فهمیدم من
می دونستم دختری سن(تو)
ربطی نداره
:"(
سنم :نه ربطی نداره
و در آخر دشمن خواهد مرد
 همین...
نه من میمرم چون دیگه هیچی واسه باخت ندارم

فدای اون دل تنگت...

نمی‌خوام بشکنه قلبت

هنوزم عاشقت هستم

اگه غمگین نشه قلبت

:)
مرسی
ربط داشتن (خنده)
نداره دکی جونم
دلم شکست
چرا؟
دیدم دل شکستگی در بورسه
اره دوست خوبم 
رو شاخمه
یک بیت در بین شعرهام شعر گم کردم و نمی یابم و اعصابم خرد شد اه
اینم ربطی نداره (خنده)
اذیت میکنی 
خیلیم ربط داشت
گاهی نه
همیشه
:)
یک شعری داشتم قدیم‌ها «کم و بیش شعر می‌گفتم» یک جایش می‌گفت
***
دل من خرد و خراب،
لای آن خاطره سنگ و کلوخ
جا ماندست
دل سرگشته‌ی
پای آن دیواری
که حکایت کند از بوسه‌ی تو
که حاکت کند گریه دل تنگی من
بی صدا پژمردست.
***
دل من،
دل وامانده‌ی رسوا شده‌ام
که تو را می‌خواند
که تو را می‌خواهد
بر سرم آوار است
***
من بیچاره که دلی بر دوشم
همچو تابوتی سخت
...
اوه خیلی طولانی است دخترم... حالا یک روز می‌گردم کاملش را برایت پیدا می‌کنم.
مرسییییییییییییییییییی عالی بود 
حتما
سه شنبه ۱۹ آبان ۹۴ , ۲۱:۴۳ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
اوهوم
:(
پسر است دیگر گاهی گریه میکند.....
:(
اره دیگه
چهارشنبه ۲۰ آبان ۹۴ , ۱۷:۳۲ مهســـــــــــــا ...
لایک...

به نظرم دختر و پسر هیچ فرقی باهم ندارن :) هر دو از یه خالق آفریده شدن پس #تبعیض نزاریم بهتره .. ☺

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan