★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


خدایا شکرت

7

خواهر ما یه عشقی داریم نمیدونم رو میکنه یا چی یکم سرد رابطه مون مثلا خیلی کم محبت میکنه فک میکنی مشکل از کجاست من که با قربون صدقه نامشه میبرم خودشم میدونه چقدر دوستش دارم اما یه جور باهام صحبت میکنه من دل سرد میشم خواهشا اگه تجربه چییزی داری به ما بگو از جهنم در بیایم ممون از وب خوبت
والا چی بگم


-یا ازت بدش میاد

-یا دلش میخواد یه جوری عشقتو بهش ثابت کنی که همه بمونن تو کف عشقی که بینتونه
دلش میخواد تا ابد بهش محبت کنی

دستم درد نکنه:)
خخخخ بامزه بود
ممنون
:))))))))
خدا یا  داری دستی 20000000000000000000000000000 تومان بلا عوض به ما پوول بدی؟؟؟؟؟؟
ولی ندادیم شکرت.
خخخخخخخخخخخ
نمیده که
شکر!!
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۹۴ , ۱۴:۳۸ هــانــی خــانومـــ
خخخخخ
شکرت خخخخخ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۹۴ , ۱۶:۱۴ مهســـــــــــــا ...
شکرت :)
خدایا شکرت
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۹۴ , ۲۱:۵۸ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
کلا خدا یا شکرت
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۹۴ , ۰۹:۴۲ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
:))
خخخخخ
من  از خدا شاکی ام  ولی بازم شکرت 
عاشق این دختره ام :))))))
خداجون شکرت. 



_______________________________
پرده نشین: jameolhoda.ir
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۸:۱۶ دخی شیطووووووووووونه
خدایی بلا نظر اونایی ک عشق بودنو ندادی شکککککککککککککککککر
:))))))))))))))))
چجالب گفتیییییی
سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۶:۴۹ خانوم فیروزه ای ※※
شکر :)
جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ , ۱۱:۵۴ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
الحمدلله علی کل نعمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan