★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


خودم اینجوریم

بعضیا مخاطب خاص ندارن چون خودشون خاصن

مثل خودم بله

اعتماد به سقفت منو کشته
بله همینه مشکلیه+_+
ههه
لایک
مرسی
لا لایک
مرسی
آفرین
تو خونه کفش میپوشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخ
لایک
مرسی
شما همیشه خاصی
ممنون
موفق باشید
ممنون
خاصیییم چون.......دختریم.:-)
ایول دقیقا
ســــــلام
چند روزی نبودم معذرت انشالله جبران کنم
ممنون که تا الان دنبالم کردی
مطلب جدید پست شد خبرتون میکنم
خواهش
لینک و دنبالی لینک و دنبالم کن :) وبت عالیه
مرسی حتما
هیـــــچوقت کســی رو پــس نــزن کــه ,
دوستــ♥ ــت داره ... مراقــــــبته ...
و نگرانــــــــــــت میشــه ...!
چـــون یــک روز بیــدار میشـــی و میبینــی ...
مـــــــــاه رو از دســــت دادی ...
وقتــی که داشــتی ســـــــتاره ها رو میشـــمردی
ممنون
سلام
تصویر رو از کجا آوردی؟


دنبال شدی
صفحه گرلی ام
لاییییییییییییییک.
لینکی اجی اگه دوست داشتی منو هم بلینک.اگه خواستی بگو تا همو دنبال کنیم.
حتما
اجی گلم لینکی.خوش حال میشم بلینکی.
ابجی گل برای همیشه خداحافظ دیگه نمیتونم بیام درگیرم غمگینم سردمه اره تو تابستون سردمه
بهتر باشی
مخاطب خاص کیلو چنده اجی گلم تو خودت خاص خاصاییی
دقیقا
اجی جونم!!!!!!!!!!!!!!!!
من جزو لینکات نیسم!!!!!!!!!!!!!!!
ای وای ببخشید
سلام فاطمه خانم وبلاگتونو لینک و دنبال کردم ممنون میشم شما هم اینکارو بکنید ^_^
حتما گلم
وبت خیلی بد باز میشه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم 

سلام

اگه مایل به تبادل لینک هستید

منو با اسم

شاعر و ترانه سرا محسن جامعی

لینک کنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم

www.taranesora2k11.blog.ir

وقت رفتنم رسیده گریه نکن

گریه هات بغضمو سنگین تر میکنه

ببخش منو؛احساسم دیگه تورو بارو نداره

کنار تو بودن برای خیلی درد آوره

خودتم میدونی چیکار کردی با دل عاشقم

میخوام برم چون من توو این عشق باختم

هیچوقت به روزی که خیانت کنی فکر نکردم

آره من تورو به اون باختم........

مشکل از من بود که عشقمو خوب نشناختم

بله زیبا
خوبه
به شرطی که خودتم راضی باشی
راضیم*_*
صبرت که تمام شد ، نرو
معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود . .
لینک شدید
ممنون
همراه رایانه پاسخگوی شبانه روزی کامپیوتر تبلت موبایل 9099070345
poshtyban.ir
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۹۴ , ۱۸:۳۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
ممنون شما هم لینک شدین
خواهش
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۹۴ , ۱۰:۵۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
اعتماد به سقف داری
نه این واقعیته
مگه میشه لپتاپ اپل کنار چراغ نفتیه چیه؟ خخخخخخ
بله میشه خخخخخخخخخخخ
بیگ لایک
:)

باسلام

باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم

لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک  را به آدرس  www.araknik.ir   درقسمت پیوند های  وبلاگتون  لینک کنید . موفق باشید                

خواهر حجابتو رعایت کن :ت
آدم هر چقدر هم که خاص باشه بالاخره یه روز دلش می‌خواد یه طور دیگه باشه.
ممنون که لینک کردی شما هم لینک شدی
اهووووووووووووووم نه قرار نیس عوض شم
نه بابا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایول ایول.
ما نه خاصیم نه مخاطب داریم فقط تنهاییم
:"(
جمعه ۱۳ شهریور ۹۴ , ۲۲:۰۵ ابوالفضل مهدوی فر
سلام
وبلاگ خوبی دارید.
به وبلاگ من هم سر بزنید:
کافه کتاب
نظر یادتون نره:)
حتما
برای خواص بودن به عام نیاز داری
مگه ندیدیش ؟
يكشنبه ۱۵ شهریور ۹۴ , ۱۰:۲۸ محمدرضا زال آقایی
بعضی ها هم چقد خالی میبندناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :||
:)
سلام میای تبادل لینک کنیم
اره بلدم

خوش حال میشم به وبم بیای

اگه با تبادل لینک موافقی خبر کن

چشم
لااااااااااااااااااااااااااااایک
اره موافقم....
ممنون
سلام تبادل لینک میکنید ؟؟؟
اگر خواستید خبر بدید
حتما
بیگ لااااااایک
دنبالت کردم
ممنون

همراه رایانه

مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت

شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345

برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید.

www.poshtyban.ir
مثل من :)
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید

یاعلی
دلگیر دلگیرم از غصه میمیرم
هییییییییییی:"(
لپ تاپ با چراغ (به قول قدیمیا) و کتری تضاد جالبی نشون داده با امروز و دیروز
0_0
بله خخخخخخخخخخ
سلام
تبادل لینک میکنین؟
academy-pc.blog.ir
حتما

سلام گلم خوبی؟
من یه سایت جدیدی بالا آوردم که موضوعش خیلی بدردتون میخوره و می تونی با مطالعه مطالب سایت بنده هر روز حداقل بالای 100.000 تومان پول بدست بیاری
www.ideh.moni.ir

چقد بیننده داری منم میخوام
خخخخخخخخخخخخخ
مطالبت حرف ندارن ینی عالی ان لایک داری
مرسی
ایا مایل به لینک شدن با"پرسپولیس انلاین" هستید
بله
بسیار عالی هست
حتما به وبلاگ بنده هم سر بزنید
esf-video.blog.ir
09303386541
جمعه ۱۷ مهر ۹۴ , ۱۵:۵۰ محمدامین فضلی
سلام
با اجازتون
فالو و لینک کردمتون
خواستین شمام فالو و لینک کنید نخواستینم فش ندین :)
ممنون
حتما
ممنون شمام لینک و دنبال شدید
:)
با افتخار دنبال میکنم
حتما
جمعه ۲۴ مهر ۹۴ , ۱۰:۱۸ مهســـــــــــــا ...
لاااااااااااااااااایک داری آجی...

با افتخار دنبالی...

لدفا منم دنبال کن...

مرسی گلم همچنین
چشم
هییییییییییییییی
:|
لایک
مرسی
دارم میمیرم بخدا
0_0
اخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عیجب رسمیه رسم زمونه
دقیقا
وب خوبی داری خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
حتما
جمعه ۱ آبان ۹۴ , ۱۷:۴۱ دُختَر گیسو کمَند
لینک و دنبال شدی 
مممنون 
به وبم سربزنی خوشحال میشم
حتما
اگه تو میموندی تورو میبخشیدم 

تورو باور داشتم تورو میفهمیدم 

عاشق اهنگشم الانم دارم گوشش میدم از Siamak Abbas

هست عالیه .خوبی وق نشد بهت بسر ببخشید.
اشکال نداره گلم فدا سرت
منم خاصم پس؟
فکر میکردم کسی دوسم نداره
:)
شما تاج سری
مخاطب خاص داشتم
ولی دیگه ندارم
چون دارم تمام قلبمو جمع کنم واسه یه نفر
 واسه خانومی ِ پاک و مهربونی که قراره خدا بیاره تو زندگیم .
اینطوری حداقل عذاب وجدان ندارم که به اندازه ی کافی علاقه براش خرج کردم یا نه !

ایولا به فکرت
سلام وب زیبایی داری
اگه باتبادل لینک موافقی باعنوان دهکده ی انسان های خاص لینکم کن بعدبگولینکت کنم
چشم
ما خاصیم چون آسیم :دی
چی گفتم :دی
خخخخخخخخخخخخخ
عالی
مرسیییییییییییی اومدی وبم
خواهش

☆☆↯like↯☆☆
مرسی
سلام
اجازه هست عکسشو دانلود کنم؟؟؟؟
بله حتما
آخی مگه مجبوری خب اینجوری نباش
هه اینجوری یعنی داغون
چهارشنبه ۴ آذر ۹۴ , ۱۰:۵۶ دُختَر گیسو کمَند
خاص بودن خعلی خوبه ; )
دقیقا
نکنه تو هم موهاتو کوتا کردی؟
نه اصلنننننننننننننن وای خدای من نههههههههههههههههههههههههههه
من خنگولم فاطیما؟ :(
تو هم کچلی :)
نه نیستم خنگ خان
سلام توروخدا بیا تبادل لینک کنیم لینکم کن و خبرم کن تا لینکت کنم وبت هم عالیییییییییییه.لطفا دنبالم کن تا دنبالت کنم.راستی وت رو میفروشی؟؟؟ ۲۰ هزار تومن میفروشیش؟؟؟ اگه هم نمیفروشیش دنبالم کن اگه هم دنبالم نمیکنی لینکم که اگه هم نمیکینی...
هیچی فقط ناراحتم میکنی :(
:)
چی بگم والا
دوشنبه ۹ آذر ۹۴ , ۲۰:۵۴ دختر مهتاب من زنده ام
عاااااالی
بعضیام مثه ما هستن ...نه خودشون خاصــّن ..نه مخاطبشون :| :)
?????????
:-/
:)
سلام من اومدم یوهااااا
به به خوش اومدید؟
سلام خوش حال میشم دنبال کنید و تبادل لینک انجام بدیم اگرمایل بود اطلاع بدید ممنون
:|
حتما
شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۸:۲۱ دخی شیطووووووووووونه
 بابا خاص
هر کی از چشم ما افتاد قاطی اشغالاس......
گوه نخور سگ
دیگه به دخترا اعتمادی نیست!
هرچی ادعاشون بیشتر میشه ترسناکتر میشن
خیلی راحت ادعای عاشقی میکنن و با پیدا شدن یه کیس  خوش آب و رنگ تر همه چیزو قراموش میکنن
تا حالا ندیدم دختری واسه عشقش خودکشی کنه
اما پسر تا دلت بخواد
ادعا کمتر ولی مردن دیگه...
زنده باد مردانه سرزمینم....
اگه...
میموندی....
اگـــه...
اگــه...
و آخرش هم بخشش...

کسی هم به من سر نمیزنه
نبودم بیام
با سلام :
دنبال شدید
فکر می کنم تو عنوان وبلاگتون (khahshan bash) یه دونه e کم گذاشتین و باید می نوشتین :
khaheshan bash
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و برای همیشه دنبالم کنی!
لایک لایک لایک داری
چشمای خطرناک داری :دی
:)واقعا؟
بله مثل خودخودمممممممممممممم
من هم ازنعمت بنده دادی مخاطب خاص محررووممم
نعمت فقط خدادادی


مخاطب خاص فایده نداررررررررره:)
پولامونوحروووممم میکنه:))
بااحساساتمونوبازی میکنه:))
ازاون بدترباابرمون بازی میکنه:(
عامل گناه های خطرناک وفکرهای خطرناک که باعث اون گناهامیشه که چشم خودتون ازمن بازتره:)
کلااااجزبدبختی وفلاکت تومخاطب خاصه هیچ چیزی نیست

هرکی داشته میگه خاک برسرممم
خخخخخخخخخ بله دقیقا
بله چه جالب من هم همین گونه :)))) ولی راحتیما چیه:)
😳
بخشیدن زیادی اصلا خوب نیست...
خودم تاوانش رو دادم.
اونم سخت...
موفق باشی....
پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶ , ۱۱:۱۲ آقای سر به هوا(o_0)
yon.ir/ut6Dj


لطفا بی کمک اینو پیدا کنیم!
جمعه ۱۸ خرداد ۹۷ , ۱۴:۳۰ ✣یگانـღـه✢ jb
:)چه عالی من مخاطب خاصم وایفایمه

منم مخاطب خاصم بستنیه !@-@

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan