★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


کاش............

پی نوشت:از عید تاحالا دلم واسه صدات تنگیده....کجایی؟

کجایی کز غمت ناله می‌کند عاشق وفادار
کجایی که بی تو شد دل اسیر غم، دیده‌ام گهربار
:)
شما که رفتی؟
لوس نشو 
لوس نشودم:|
مسخره
ههععیی 😔😔😔
هعیییییییی
رسیدن به آرزوهایت آرزوست
:"(
میگن اگه منتظر باشی میشه اما اگه فقط تو زبون باشه............
التماس هم کردم بی فایدس
هییییییییییییییییییییی
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۱۰:۵۰ دخی شیطووووووووووونه
دردت بجونم دلت برام تنگ شده اوووووووووووووووووووووووووووووخی میام دیدنت
اجی تو که میدونی کیو میگم
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۱۲:۳۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
: (
:(
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۱۴:۰۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
اوخ !
:(
یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
میاد :-)
نمیاد مگه تو خواب
جمعه ۲ بهمن ۹۴ , ۱۱:۵۹ دختر مهتاب .....
دلم برات تنگ شده اقایی کجایی؟؟؟
:(
میفهممت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan