★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


من کاپوچینو،جوجوهام:)

دوشنبه ۲ آذر ۹۴ , ۲۰:۵۹ مهدی ابوفاطمه
قشنگن
در مسابقه شرکت نمی کنید؟
نمیدونم شاید شرکت کردم 
عجب دارن پر میاورند
چند روز پیش بود که نی نی بودند

اره مامانشون فداشون شه
ماشاالله
وااااااای کاپوچینو
بفرما عزیزاجی
دوشنبه ۲ آذر ۹۴ , ۲۱:۲۲ محمدامین فضلی
ای جانم دیگ دارن بزرگ میشن
بله دیگه خودم قربونشون برم
الهی :))
:)
اینی که وسطه خیلی جالبه چرا ؟؟
چون اول فرض کردم دماغش چشاشه ... خودتم تصور کن ببین چه جالب میشه فرم صورتش
بعد یه خورده عین تصاویر 3بعدی دور نزدیک شدم دیدم عجـــــــب چه خوشگله 
...
ممنون اینا عشق منن
منم موخوام
بفرمایید
خخخخخخ چی بگم ماشاالله
مرسی
خخخخخ دارن بزرگ میشن. خودم بزرگ شدنشونو دیدم زمین خوردنشون بلند شدنشون مامان گفتنشون خخخخ!!!!
چی بگم والا

چقدر ناز و خوشگلن....

راستی مگه این جوجه‌ها کاپوچینو هم می‌خورن؟

آخه سه تا از کاپوچینوها قاشق داشتند...گفتم لابد با قاشق بهشون کاپوچینو میدی!!!

نه اینا از مامانشون غذا میگیرن اونم ارزن
عاخیییییییییییییییییییییییی
دارن پر در میارن
سه شنبه ۳ آذر ۹۴ , ۱۷:۰۰ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
الهی چقدرر نازن
:)
سه شنبه ۳ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۵ دانشنامه دفاعی
فکر می‌کردم جوجه مرغ عشق فقط یکی داری.

کاپوچینو هم که درست میکنی!
احسنت؛ دختر کدبانوی گلم.

راستی می‌دانستی مرغ عشق هم یک نو طوطی است؟
بله ولی نمیتونن حرف بزنن و آموزششون خیلی سخته
اوووووووووووم کاپوچینو

جوجه هاااااارو ای جاااااااان
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan