★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


اینها برای چی دارند فرار می‌کنند؟


havapema . toop ,shayadam fazapema...
علی‌جان جواب‌های خوبی دادی که به جواب اصلی خیلی نزدیکه!
چ معماهایی میزارین شما.....:)



یاعلی 

:) منظورم بیشتر سرگرمیه...شما هم هرجوابی به ذهنتون می‌رسه بگین شاید درست از آب در اومد!!!

دوشنبه ۲ آذر ۹۴ , ۱۶:۳۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
فکر کنم قراره یه جا رو موشک بمبارون کنه

آفرین...خوب به موضوع اشاره کردید!

موشک ..
یه چیزی شبیه موشکه!
اینو دیه جون جدم نمیدونم/فک کنم بمبی موشکی چیزی دارن میزنن اینا هم دارن میگریزن!!!
لطفا جون جدت قسم نخور...همین که گفتی درسته!!!
شیطان صفت ها .....
ترقه دارن .... 
یا دارن  شهرو چراغونی میکنن 

نه از این خبرا نیس علی‌جون!

موشک
شایدم یه بلای آسمانی
درست گفتی... یه چیزی شبیه همینه که گفتی!
تیر اندازی میشه فک کنم
فلسطینه فک کنم
تیراندازی نیس...یه حمله هواییه! خودم هم دقیقا نمی‌دونم کجاست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan