★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


این دختر به چی ضربه زده؟


منتظر پاسخ‌های جالب شما هستم!!!

dorost neveshti ?? be che kasi ????
بله درسته...ممکنه ضربه به شخص یا جسم خاصی باشه!
من حس خنگیت و خل و چلیت بهم دست میده وقتی اینا رو نگاه میکنم و هیچی بلد نیسم/والا به قرآن مغزم خسته شد 
خخخخخخخخخخخخخخخخ

این چه حرفیه می‌زنی نفس‌خانم؟!...شما خیلی هم عاقل و باهوشی!

این سئوالات بیشتر از اونکه تست هوش باشه جنبه طنز و شوخی داره...مطمئن باش هرچی بگی برای من ارزشمنده!

لازم نیس اینقدر سخت بگیری...هرچی به ذهنت رسید همون رو بگی کافیه.

يكشنبه ۱ آذر ۹۴ , ۱۹:۰۲ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
به شوهرش 
خخخ
خدا رو شکر هنوز شوهر نکرده!!!
کیسه بکس

اگه دقت کنی می‌بینی که تو فضای بسته نیس...پس کیسه بکس نیس!

به شوهر زبون بسته اش خخخخخخخ
کدوم دختری این زمونه شوهر کرده که این دومیش باشه!
يكشنبه ۱ آذر ۹۴ , ۲۳:۳۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
فکر کنم با یه پسر دعواش شده داره اونو میزنه اره

جوابت خوبه و علی الظاهر درست به نظر می‌رسه اما متأسفانه اینم نیس!

به کسالت و تنبلی 😉

پیش منم بیاین، اگه خوشتون اومد لینک کنیم :)

اینستاگرامم: @shixon_world

از این زاویه به این موضوع نگاه نکرده بودم...شاید درست باشه!
حتما خاک زیر پاشو پرت کرده هوا بهش زده

این همه فیگور گرفتن واسه پاشیدن یه مشت خاک؟؟؟

نه اینم نیس!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan