★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


دوسش دارم

خوش به حالِش
:(
من هم دوست دارم
:)
واقعا
شنبه ۳۰ آبان ۹۴ , ۲۲:۲۸ آقای دارستانی
:|
شنبه ۳۰ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۶ محمدامین فضلی
عکس زیبایی بود
:)
ممنون
کی؟
:)
بماند
یه عالمه
اهوم
چه عکس جالبی 
:)
قشنگ مشنگ بود جانم
:)
کیووووووووووووو؟؟؟؟
تو رو فدات
یکی هم بیاد من را دوست داشته باشه .نمیدونم به نظر دیگران خوبم  عایا کسی من را دوست دارد ؟؟؟ اینکه کسی دوستت داشته باشه و ندونی حس خوبیه . بعد بفهمی حالت عالی میشه
دقیقا

خوشا آنکس که دلدارش تو باشی

گلش دادی و خواهانش تو باشی!

 

:)
هستم منتظر یه حرکتم
باشه
:)
برای هر بدن چه می شود، اولین بار من یک بازدید سریع از این وب سایت را پرداخت می کنم؛ این
وبلاگ حاوی مطالب عالی و بسیار خوب برای حمایت از بازدیدکنندگان است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan