★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


جواب این دختر کجا خوابیده؟


حتما پسران با دیدن این تصویر حسابی تعجب می‌کنند...ولی برای دختران زیاد عجیب نیس!

شنبه ۳۰ آبان ۹۴ , ۱۰:۵۷ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
یعنی چیچی؟
نمیفهمم منظورتو@@@@

باید چند تا پست قبلی (سئوال) رو نگاه کنی تا متوجه این تصویر بشی!

شنبه ۳۰ آبان ۹۴ , ۱۰:۵۸ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
بیا وبم در مورد اخرین پستم فکر کن...
چشم...خدمت می‌رسم!
وااااا رو هوا خوابیده عجبا
:o واقعا عجبااااااااا
شنبه ۳۰ آبان ۹۴ , ۱۱:۴۴ آقای دارستانی
واقعا راستههه؟؟
راست و دروغش با عکاس...من فقط نقل تصویر کردم!
شنبه ۳۰ آبان ۹۴ , ۱۳:۴۴ مهســـــــــــــا ...
سخته...
اگه آسون باشه که لطفی نداره...
ما که نفهمیدیم آخرش . این که شبیه همون عکس قبلی است . جایی نخوابیده . روی هواست . میشه جواب را بگید از فضولی دارم میمیرم

شاید جواب همین باشه که شما میگی...روی هوا خوابیدنم هنر می‌خواد که این دختر داره..خخخخخخخخ

عه این بود ^_^
واح انقدم که مردم تعجب کردن تعجب برانگیز نیستااا :)))
خب طبیعیه دیگه ! خوابش میاد خب :)))
خخخخخخخ.....معلومه برای شما اینطور خوابیدن عادیه!!!
این الان رو چی خوابیده؟
یا ابوالفضل
رو همون چیزی که فکرش رو نمی‌کردید!
بسیـآر عادی :)) من قبلا تو مدرسه که با دوستام راه میرفتم ، بین ِ راه رفتن دوستام منو از خواب بیدار می کردن میگفتن یه دقه پاشو از خواب ، بشینیم رو این سکو بعد دوباره بخواب :)))) من خسته باشم هر مدلی می تونم بخوابم :)) حتی چشم ِ باز سر ِ کلاس :))))

چه جالب!...به شما میگن یه خواب‌باز حرفه‌ای!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan