★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


مرسی از خیلیا که حال بدمو بدتر کردن

خسته از مردم شهر

خسته از اونکه تو میخوای بشی و من خودشم

خسته از الکل شر

پاک،خونه از دَم پُرِ شمع

فکر هدف کل شب

اونکه میگفت نرو که رفت خودش هم

دوست دارن دست خورده شن

بذار بره با اونا که درخورشن

بگو با اصلا کُلِ شهر

هه

به من چه هان بگو خودم چه مرگمه

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار

عوضیـــــــــ 

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

به من چه هان بگو خودم چه مرگمه

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار

عوضیــــــــــ

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

خسته ام از این اَلگوریتم زندگی

خسته از دوسِت دارم اونم هرطوری که بِم بگی

آرومم نمیکنه دیگه هر گُلی که بم بدی

به من چه هان بگو خودم چه مرگمه

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار

عوضیــــــــــ

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

به من چه هان بگو خودم چه مرگمه

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار

عوضیــــــــــ

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

به من چه کی مُرد

کی باخت کی برد

کی گرفت سیمرغ اینطور بی ذوق

کی اومد رو بیلبورد میلبورد بیخود

هر کی اومد یه دلِ سیر خورد

به من چه اون چشه

خودش خواست که تو چشِ

خودش خواسته سوژه شه

زیادی وِل بپری بدن حق داره کوفته شه

اون خودش خواسته کوفتش شه

به من چه لعنتی حالِ من چطور خوب بشه

به من چه هان بگو خودم چه مرگمه

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار

عوضیــــــــــ

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

به من چه هان بگو خودم چه مرگمه

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار

عوضیــــــــــ

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

همه جا پشتِ هم بدِ همو هِی میگیم

همه جا پشتِ غم،غمِ همو هی دیدیم

همه جا میدی فقط بد بد و هی میریم

میزنی شوخی شوخی قلبِ منو جِر میدی

خنده خنده یهویی بندِ همو آب میدیم

همه جا دیواره و پنجره رو خواب دیدیم

میشینیم و وایسادنِ یه پیرمردو میبینیم

دَمِ بدشانسی فقط فیلمِ همو میگیریم

خسته ام أ خوابیدن

از خواب دیدن از پاییدن

نه آبجیتم نه مامیتم نه داییتم

نه عادی ام نه مادی ام

نه هر جا زود میرم و وا میدم

نه وا میرم نه حتی رو میدم به فامیلم

روانیم

به من چه هان بگو خودم چه مرگمه

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار

عوضی

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴ , ۲۰:۴۶ مهســـــــــــــا ...
:)
:(
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴ , ۲۰:۴۷ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
من خسته ترم
:(
خسته نه داغون
اییییییییییییییییول اجی مرسی
دلمو شاد کردی
:(
خواهش 
سلام. مدیر مسئول ماهنامه اینترنتی تخته سبز هستم. سایت خوبی دارید. خوشحال می شم بتونیم تبادل لینک داشته باشیم.
حتما
با عرض سلام ببخشید
بخش جدیدی به اسم گلچین مطالب تو وبلاگم اضافه شده (که مثل بخش عکس ها در واقع یک وبلاگ دیگه هس) (لایق دونستید وبلاگ عکس ها رم دنبال کنید) گفتم اطلاع بدم
دوست داشتید به بخش تبادل لینک هم سری بزنید
شرمنده جسارت کردم حلال کنید
یا علی
حتما
تا وقتی نگاهمون به اون بالایی نباشه ، دلمون از این پایینیا میگیره . اینو با اطمینان می گم ! :)
اره واقعا 
نمـی دونم چه مرگمه
نمــی دونم چه دردمه
فقـــط این رو می دونم
که غم و غصه هر دمه

:"(
اره دکی دپرسم
فاطمه خانم حسابی عصبانی‌ست.
خدا به خیر بگذراند
واقعا
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴ , ۲۳:۳۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
:(
من داغون ترم
:(
واقعا
:(
دلم گرفت
:(
لایککککککککککککککککککک
امیر تتل
بلهههههههههههه

چقدر این شعر انرژی و بار منفی داره...

خداکنه واقعیت نداشته باشه!

داغونم داغون
عالییییییی
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan