★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


پاسخ این دختر چکار می‌کنه؟


متأسفانه هیچکس پاسخ درست نداد...

خداییش خیلی سخت بود...اگه منم جای شما بودم نمی‌تونستم جواب درست بدم!

میخواد بپره

نمی‌دونم....شاید!!!

:/ 
:)
چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴ , ۱۱:۴۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
این اصلا کاری نمیکنه فقط مدلشه واسه عکس
به هر حال اینم خودش یه نوع کاره! هنر مدلینگ!
'-'
فکر کننم فتوشاپه اون پایی که کفش قرمز داره

بعید به نظر میاد...

چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴ , ۱۳:۳۵ مهســـــــــــــا ...
اووووووف خیلی سخت بود...
می‌بخشین دفعه بعد آسون‌تر میزارم!
وای چه سخت بود!!!!!!
من فکر کردم داره جوراباش نشون میده خخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخ مگه تبلیغ جورابه؟؟؟

faghat ta hala ba iin hal kardam , in kheili bahal bood
چه خوب!!! همیشه باحال بمونی علی‌جون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan