★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


بعضیا که نه , همه ی اطرافیانم

7686

لایک
مرسی
چهارشنبه ۲۷ آبان ۹۴ , ۲۳:۰۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک

مرسی
برن ب درک همچی آدمایی
عاره والا
برن گمشن بمیرن
بله من هم از این دوستا دارم
دوستای من همه همینن
لاییییییییییییییییییک
آره واقعا من توی زندگم با خیلی از این آدما مواجه شدم
من فقط با اینا مواجه میشم
پنجشنبه ۲۸ آبان ۹۴ , ۱۲:۵۸ مهســـــــــــــا ...
سلام رفیق فااااااااااب...

خخخخخخخخ
:((((

خدافس
گاهی همینم غنیمته... :(

فکر کنم یه بار اومده بودم پیشت... O_o
بیا پیشم، اگه خوشت اومد لینک کنیم، منکه میخوام ^_^
مرسی
اوهوم

عاره فک کنم
به اجی فاطی بگو مدیر اونه

وقت خوش‌بودن فراموشم کنی

وقت غم‌خوردن به یادم می‌کنی!

اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan