★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


این دختر کجا خوابیده؟


تا شنبه وقت دارین به این سئوال جواب بدین؟

:) جواب‌های طنز هم قبوله!

وویییی نمیدونم . چه ترسناک -_-

اونقدرا هم ترسناک نیس!!!

در کمال آرامش خوابیده...

روی تخت
این گزینه راحت‌ترین گزینه است که میشه بهش فکر کرد...ولی متأسفانه درست نیس!
خب معلومه این دختر سرش را گذاشته روی شونه ی من خوابیده . هیس سرو صدا نکنید تازه خوابیده .
چقدر شما خوش‌بینی!...فکر کنم داری خواب می‌بینی؟!!
ترسناکه -_- خودش در آرامش خوابیده در جریان نیس که یه جن خودش ُ بالشتشو از رو تخت بلند کرده داره می برتش جایی :|

:( چه ماجرای جالبی...منم کم کم دارم باورم میشه!!!

 

وااای نکنه حالا واقعا همینه ؟؟؟ گناه داره خب طفلک . بذارش زمین بچه ـمو :(((
چشم...همون که بلندش کرده به موقعش هم زمین میزارش!
رو تختش
نه تختی در کار نیس!!!
خواهشا تا شنبه خیلی دیر است . فردا تصویر را بزارید ببینیم چیه ؟ امیدوارم در نظری که قبل نوشتم اشتباه نباشه. اگه چیز بدی بود نظر قبلی ام را پاک کن. مرسی 
چشم...حتما آقا داوود!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan