★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


این دختر چکار می‌کنه؟


لطفا بگین این دختر مشغول چکاریه؟...تا فردا وقت دارین خوب فکر کنید و نظر بدین!

نمیدونم والا
معلومه بدون دقت جواب دادی!
سه شنبه ۲۶ آبان ۹۴ , ۱۳:۲۷ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
مشغول رقصیدنه

شاید...
داره ورزش میکنه هااا
درسته....ولی چه ورزشی؟
سه شنبه ۲۶ آبان ۹۴ , ۱۳:۵۹ مهســـــــــــــا ...
داره باله میرقصه؟؟؟؟
به جواب نزدیک شدین...
سه شنبه ۲۶ آبان ۹۴ , ۱۴:۴۲ دُختَر گیسو کمَند
رقص باله ...

متأسفانه جوابتون درست نیست!

نمیدونم
ممنون که حاشیه نرفتی و یه راست گفتی نمی‌دونم!
فک کنم از این ورزشایی هست که واسه تمرکز  و ارمش و ایناست فک کنم داره اونا رو انجام میده شایدم یوگا

برای انجام این ورزش بیشتر مهارت لازمه تا تمرکز و فکر!

باله نیست چون جورابش کثیفه(نکته رو داشتی )
از اون ورزشایی هست که روی یک سطح صاف حرکت میکنن و ... ؟؟
و شبیه رقص هست ولی رقصنیست 
هی پاهاشونو 180 و 90 باز میکنن و از این ژینگول بازیا
اسمش رو نمیدونم ولی فک کنم منظورمو فهمیدین 
از یه جایی گرفته اویزون شده
پاشم گذاشته روی یه سنگ که تعادلش حفظ بشه؟
باله
شایدم ژیمناستیک
:( متأسفانه هیچکدوم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan