★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


مستر

امروز واسه مستر مینویسم

واسه مستری که دل کندن ازش برام سخته آخه تنها کسی بود که به درد دلم گوش داد تنها کسی بود کهشوخی هاش به اندازه و حرفاش واقعا مثل یه داداش بود وهست

واسه مستری که نمیخوام باهاش نحرفم آخه کاری کرد من بشم همون فاطیمای سابق همون فاطیما که همه بخاطر چشای خندونش عاشقش بودن همون دختری که شیطون و بانمک که همه دوسش داشتن نه اون دختری که همه اخم شده بود زندگیش  و هیچ خنده ای تو زندگیش نبود یا اخم بود یا گریه

واسه مستری که کل خانوادم میشناسنش و دعاش میکنن که باعث خوش اخلاقیم شده آخه همه دلشون واسه شیطونیهام تنگ شده بود

و در آخر مستری که واقعا منو آجی کوچیک خودش دونست ومن شدم آجی کوچیکه خنگ شیطون

داداشی به سلامتیت که باعث خندیدنم و شیطنتم شدی

من میگم:

داداشی به قلب پاکت ایمان دارم

شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۹:۲۴ مهســـــــــــــا ...
:)
:)
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۹:۳۱ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
:)
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۹:۴۶ دانشنامه دفاعی
فاطمه خانم؛ دارید مشروب می‌خورید!؟
!!!!!!!!!!!!!!
هان؟
چی شده؟
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۹:۵۰ دانشنامه دفاعی
به سلامتی!!
نوشتید به سلامتی!
مشروب می‌خورید!؟
ننهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه این یه تیکس
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۹:۵۵ دانشنامه دفاعی
بد است دخترم
نگو
گناه دارد
هیچوقت نگو
یزید هم شراب خوار بود.
بدترین آدمهای دنیا هم شراب خوار هستند و این دو کلمه را به این نحو استفاده میکنند.
گناه دارد عزیزم
از این تکه یا تیکه استفاده نکن
چشم حتما
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۹:۵۷ دانشنامه دفاعی
چشمت بی بلا
زنده باشید
ان‌شاءالله
مرسی 
عاغا باور کنین تحت تاثیر این مستر قرار گرفتم این داراستانی خان به منم یه حس خوب میده
:/
واقعا ؟
:|

اره به خدا من ازش خوشم میاد یه چیزی بهم میگه ادم باحالیه


اهوم
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۲۰:۰۹ آقای دارستانی
سلام برگشتم
اینجا؟

باور کن بدجور تو گلوم گیر کرده

خخخ

:)

اجیییییییییییییی؟
:/

خو چیه تو گلوم گیر کرده  هرچی اب هم میخورم پایین نمیره

:)

:|
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۲۰:۴۱ محمدامین فضلی
قلب پاک نعمته
مواظب این قلب ها باشیم

:)
دقیقا
فدای قلبهای پاک
بله دیگه دکی
لایک
:)
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۲۳:۰۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan