★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


این پیرزن چی می‌بینه؟


شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۳:۴۱ محمدامین فضلی
:'(

می‌گفتی نمی‌دونم خلاص!

tablo ye gol
نه علی‌جان اینقدرا هم تابلو نیس!
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۳:۴۳ مهدی ابوفاطمه
فکر کنم داره عکس خودشو تو ویترین می بینه
نه متاسفانه، جواب شما هم درست نیس!
shayadam , az shishe ye roobe roosh be onvane ayne estefade mikone 
نه اینم اشتباهه!
نمیدونم؟؟؟؟
چه خوب اعتراف کردی نمی‌دونی!
هییییییییییی بیچاره تو فکره
تو فکر چیه؟ شاید به چیزی که داره می‌بینه فکر می‌کنه!
داره به تلویزیو ن پایینی نیگا میکنه
نه بالایی

پایینش که تلویزیون نیس،‌ میز تلویزیونه!

عاخه شبیه تلویزیون بوت یه نمه

از قدیم گفتن هر گردی که گردو نیست آبجی!

اصن مگه من فوضول مردمم
به من چه هان؟؟؟
ایششششششششش

ناراحت نشو...از قدیم گفتن جوینده یابنده است!!!

 

خاطراتش را می بینه
چطوری؟ مگه داره فیلم‌های خانوادگیش رو می‌بینه؟
من به تلوزیونه خیره شدم تصویرش برفکی شد@_@
واااااای نیدونم:////

اشکالی نداره...شما زحمت خودتونو کشیدین...ممنون!

بعضی وقتا به هر جایی خیره بشی خاطره ای در آن بینی
چه جالب...شاید همین باشه که شما گفتی!
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۸:۲۷ محمدامین فضلی
بیا منو بخور :/
فقط مونده بود پیرزن تو رو بخوره...خخخخخخخخ!!!
شنبه ۲۳ آبان ۹۴ , ۱۸:۵۵ مهســـــــــــــا ...
نمیدونم...

خلاص...

خخخخخخخخ

چه زود خودت رو راحت کردی!...حداقل یه کم فکر می‌کردی...بعد می‌گفتی!

خخخخخخخخ

ما همیشه چیزایی که تو تلویزیونه رو میبینیم این ننه دور اندیش داره خود تلویزبونو از نظر میگذرونه

اینم نظر جالبیه!....ممنون!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan