★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


اینم پشمک مامان

عجب
:)
:)
عمر منه این
فاطمه این چییه؟
جوجه مرغ عشق عمر من
الاهی چقد نازه
مواظبش باشین تو رو خدا
:)
هستم اندازه جون خودم 
ماشالله
مامان فداش
چقدر خوشگل است
مرسی 
وای فاطمهههههههههه کجاش نازه؟
فداش بشممممممممممممممممم اجی انقد نازه
بزنم لهش کنم هااا
اوی اوی حواست باشها 
منم تورو له میکنم
این چیه؟
جوجه مرغ عشق
این که پشم نداره اسمشو گذاشتین پشمک!!!!
اون پشمک نه پشمک خوراکی معنی اسمش اینه
جوووووووووووووون چ عسلیه
اوره اجی عمر منه
آها! گرفتم! ببخشید اشتباه گرفتم
:)
خوبه بابا هنو جون نگرفته اینقد تو دستتون خودتون میکشینش
خیلی عالیه مرغ عشق دوست داریم
:)
ای جانم این عمر منه
آخخخی چطور قراره بپروازه؟؟؟عایا 
یه هکس از خانوادش بگیرین
چشم در آینده
این جوجه مرغ عشقه ؟؟؟ پراش کو چند وقته ش
یک هفتشه
اجی داداش منم از اینه داره البته مرغ عشق بزرگشو داره هی من میندازمش بیرون اون میارتشون تو خونه تازه دوتا تخمم گذاشتن  فک کنم تخماشون شبیه این بشن
اره اجی میشن
جمعه ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۲:۳۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اخییییی چه نازه
:)
جمعه ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۵:۳۷ مهســـــــــــــا ...
آخیییی خیلی مواظبش باش...
حتما عمرمه
الان تو مامانشی ؟؟؟؟؟؟؟/// طفلکی جوجه ... خخخخخخ

آقا چرا پشت به دوربینه ؟؟؟؟؟؟؟ خب بزار صورتشو ببینیم ... 
فداش بشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan