★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


من...تتلو

867

چه اهمیتی داره ؟؟؟
من هستم کاملا بی تفاوت ... مخصوصا در مورد این نوع حواننده ها
تتلو نفس منه
عشششششششششششق صد در صد طبیعی
خخخخخخخخ
خخخخخخخخ
من معنی این عکسو کلا نفهمیدم
ایشکال نداره
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۹۴ , ۰۹:۳۲ مهســـــــــــــا ...
آخی چقد اینجا قیافش ناز شده....
عشقولیه من همیشه قیافه اش نازه
شک نکن من اگه عمو تتلو ببینم  همین جوری میشم خخ
منم همینطور
وااای بی خیال این اقای تتلو
نوووووچ ایشون نفس من تشریف دارن
پنجشنبه ۲۱ آبان ۹۴ , ۱۱:۲۸ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
:)
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan