★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


غیرت یا حسادت؟


ma mamoolan chzi k masoolyat eijad nakone  ro entekhab mikonim...
حالا به نظر شما کدوم مسئولیت ایجاد نمی‌کنه؟
سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
نظر لطف شماست!
سه شنبه ۱۹ آبان ۹۴ , ۱۱:۱۸ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
حسادت

لطف کردید نظر دادید...ممنون!

نظر خاصی ندارم

نظر شما ممتنع ثبت شد!

هیچ کدوم

گزینه صحیح رو شما بفرمایید.

سه شنبه ۱۹ آبان ۹۴ , ۱۴:۱۱ مهســـــــــــــا ...
هیچ کدوم...

دوست داشتن...

چه نظر جالبی!

با این خنده ای که این زنه میکنه
حسادت...

ممنون از جوابتون!

غیرت و حسادت

هردو که با هم نمیشه

نظر من این است که دین این تصاویر صحیح نیست

بابت نظرتون ممنون!

غیرت چون من وقتی غیرتی میشم این کارو میکنم ولی وقتی  حسادت میکنم خودمو رنجشی میکنم بروزم نمیدم

پس هم غیرت دارید و هم حسادت!

با این تفاوت که غیرت رو نشون میدید ولی حسادت رو مخفی می‌کنید.

حسادت کمتر ... ولی این از باید ونباید هاست که خودمون میگیم و خودمون توش میمونیم

لطف کردید نظر دادید!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan