★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


رمان عاشقانه!


واقعا.ه
:)
بعله دیگه رفته تو عمق :/
دیگه خیلی رفته تو عمقش :)))
سلام
بابا این دیگه کیه؟؟؟؟؟؟؟
یه اعجوبه‌ست!!!
یا امامزاده ریچارد :|

این ریچارد بود یا لیچار :)))

خخخخخخخخخخ
:)))
جانم مار
من بین جانوران مار و ببر را بیشتر دوست دارم. اما از خرس و کفتار و شیر خوشم نمی‌آید.
عاشق پرنده‌ها و فیل‌ها و تمساح‌ها هستم...
با اینکه گفتنش ناراحتم می‌کند و درست هم نیست اما از حشرات متنفرم... ولی مارمولک را خیلی دوست دارم.
چه علایق جالبی داری....
اگه دید میمیره از ترس

شاید!

اوهوم موافقم
:) ممنون!
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

یا امزاده بیژن این چیه

گوشم کرررررررررر شد آبجی....چه خبره؟؟؟؟

مگه تاحالا مار ندیدی؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan