★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


دل نبند

یه دختر خوشکلو تو خیابون دیدم داشت دعوا میکرد
رفتم کمکش بعد کلی زد و خورد
گفتم زن رویاهام همینه
عزیزم اسمت چیه
برگشت گفت جمال
به جونه خودم پسر بود
بابا یه علامتی چیزی نصب کنین ما الکی دل نبندیم !

داداشم امروز داشت تعریف میکرد که با یه پسری تو هیئت!!!!! اشنا شده پسره هرناخنش رو یه رنگ لاک زده بوده!!!!!!!!
خاک بر سرم :|
چیزی که این روزا زیاد میبینی دختران مرد نما و مردان زن نما ،
همون علامتی که در روایات از علائم آخر الزمان نام برده شده ....
کاملا درست
هه خنده ی تلخ
خدایا ما اینجوری نباشیم هااا
عقده این فک کنم
دقیقا عقدس
خخخخخخخخخخخخخ
:)
ای دل غافل
.....
بخت اگر بخت لعنتی ماست؛
عروس توی حجله خودش یک پا داماد از آب در می‌آید..
این بنده خدا هم مثل من بد شانس!
خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخ
جمعه ۱۷ مهر ۹۴ , ۱۰:۰۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
اخی:دی
خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan