★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


سال نو مبارک


نایت اسکین

39978.png

به صد عید الهی زنده باشی
شیرینی و آجیل خورده باشی
اگر عید دیگر من نباشم
تو باشی و تو باشی و تو باشی
پیشاپیش عیدت مبارک مبارک

Q19.gif
الهی غصه تو قلبت بمیره
الهی دشمنت عقده بگیره
الهی هرکجایی مهربونم
تنت سالم،دلت روزی نمیره
الهی درد و غم از تو جداشه
الهی صاحب قلبت خدا شه
الهی هرکجا،باهرکه هستی
خدا برصحن قلبت گل بپاشه
fu4371.jpg
عکس و تصویر 11ماه گذشت بعضیهادلشون شکست بعضیها دل شکوندن خیلیهاعاشق شدن وخیلیهاتنها شدن خیلیهاازبینمون رفتن خیلیهابینمون اومدن ...
عید شمام مبارک

سال خوبی داشته باشی:)
همچنین
عیدتون مبارک
همچنین
عیدتووووووون پیشاپیش. مبااا لک....😅
💰😅.    💰😂.     💰😆
مبارک باشه
سال نو شما مبارک و توام با شادی...
هروزتان نوروز نوروزتان پیروز
يكشنبه ۱ فروردين ۹۵ , ۱۹:۳۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلام سال نو مبارک
مبارک باشه
سلام.
من همون هانی هستم به دلایلی وبم رو حذف کردم الان دوباره یه وب زدم خوشحال میشم دنبالم کنید.
شما هنوز دنبالید.
يكشنبه ۱ فروردين ۹۵ , ۲۲:۲۹ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
صدسال به این سال ها


سال نوت مبارک عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزیز
ممنون همچنین
دوشنبه ۲ فروردين ۹۵ , ۱۲:۰۰ مهســـــــــــــا ...
عید مبارک







عاغا این وب چنتا نویسنده داره؟!!!
سه تااااااااااااااااا
خخخخخخخخخخخخخ 
مینیونارووووووووو :)))))))))

سال نوتون مبارک :) 



________________________
سال نو مبارک
سلام

فردا تولد یکی از دوستای گلم هس خوشحال میشم بیای و بهش تبریک بگی
منتظرمツ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan