★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


یه مدت طولانی

سلام به همه 

امروز از پست خبری نیس

این اخرین پستمه:"(

میرم واسه یه مدت طولانی یه زمانی میام به امید اون روز دلیلشو نپرسید 

کامنتای این پست بازه:"(

موفق باشید 

و اما یادتون نره اینجا رو مهدیه و دنیا هستنا :*

دوستتون دارم 

یـــــــــــــــــــاعلـــــــــــــــــــــــــــــی

سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۱۷:۳۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
:|
:"(
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۱۷:۳۳ مهســـــــــــــا ...
ب امید دیدار دوباره 

خداحافظ...
:)
بای
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۱۷:۴۲ دانشنامه دفاعی
دعای خیر من همواره بدرقه راه شماست دخترم
ان شاءالله هر جا که هستی فقط خیر جلوی پایت باشد.
به حق حضرت زهرا
:"(
ممنون
روانی من تازه فهمیدم 40 کیلویی تازه ازت خوشم اومده 
نرو خب الکی کجا میخوای بری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:)
خوبه من40 کیلو نیستم
نمیدونم
عه اشتباه شد مهسا 40 تا بود تو فکر کنم 80 تایی ولی بازم نروووووووووووو
خفه شو دیونه نه نیستم
فاطی من به تو علاقه دارم نررررررررررروووووووووووو
پیش من بمووووووووون
:/
نداشته باش بعدم فاطیما
خواهر مهربونم شما هم عزم سفر کردی
ان شاء الله همیشه شاد و سلامت و
موفق باشی
(گل)
ممنون سفر؟
شاید دعام کن
نریا بات شوخی ندارم اگه مسخره بازی دربیاری لهت میکنم (عصبانی)
تو هم دیر اومدی تصمیم جدیه:"(
ای بابا خب فاطیما خانوم دلمان تنگ میشود 
جدی اگه واسم کامنت نذاری دلم میگیره 
هه خوب نگیره شرمنده افشین

خیلی بدی فاطی ...خیلیووو

:"(

کوفت بگیری چرا میری؟؟؟؟؟

دیگه دوست ندارممم گگگگ

نروووووووووووو لطفااااااا

:(
ببخشید نفسم

فاطی الان هستی

خیلی بدی

گگگ

:(

نرو لطفا

خوااااهش میکنم اجی نرو

تورو خدا نرو

دورت بگردم میام نفسی
سرمیزنی؟؟؟؟
نه بعیده:"(

کی میای؟؟؟؟؟؟؟؟

کی منتظرت باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زود بیا باشه/

چشم معلوم نیس

چرا میری اصلا؟؟؟؟؟

کجا میری؟؟؟

به منم نمیگی؟؟؟؟؟

چرا ولی از مهدیه بپرس میگه

خیلی دوست دارم عزیزم

خیلی خیلی برام عزیزی

مواظب خودت باش نفسم

منم دورت بگردم میام
نمیرم بمیرم که میا

خدانکنه دیوونه ی خل و چل من

فدات بشم


ازش میپرسم

:*
عاشقتم نفسی
شمارتو بذار و برو
دیگه چخبر؟
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۱۸:۲۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خداحافظ ولی منتظرت هستیم زود برگرد
:)
امر دیگه ای اقا افشین تعارف نکنی هااااااا فقط شمارش و میخوای نه؟؟؟؟؟تعارف نکن اگه چیز دیگه  ای هم خواستی بگو
:)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ادرس خونتم بذار بیایم مهمونی
باشه حتما
دنیا خانوم خب دلم براش تنگ میشه
خخخخخخخخخخخخخخخخخ مگه میرم بمیرم؟

ادرس ندیا عشقولی من میاد خونتون پلاس میشه بولدوزرم جابه جاش نمیکنه

نه مگه خنگم سابقش خرابه دوستاش تعریف کردن خخخخخخخخخخخ
اه فاطی خانوم زبونتو گاز بگیر میام این دم رفتنی هولی کوفتت میکنم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چلغوز کته کله
خخخخخخخخخخخ

خواهری باید برم درس بخونم فعلا بای

مواظب خودت باشیااااااااا

یادت نره خبیلی خیلی دوست دارم

زود بیا لطفا

بوس بوس

شب شیک

بای نفسی برو بوس بوس
دلتم بخواد من به این خوبی
دوس ندارم سرسنگین رفتار کنم جرمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نه والا خنگه
اجییییییییی نهههههههه توروووووو خدا :((((((((
لطفااااااااا
دورت بگردم میام
کیییییی؟ به خدا من اگه اونجا بودم هم چین میزدمت
اجیییییییی
تو رو به قراااااان نروووووو
نمیشه میام زود
به خدا مییییییکشمت
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۲۰:۴۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بسلامت
:(( رفتی زود بیا خب ؟
ان شا الله هر جا میری موفق و شاد باشی
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۲۲:۱۰ مهســـــــــــــا ...
هعیییییی افشین تواین هیرو بیر شماره میخواست خخخخخ
اجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

من که میدونم زود میای اصن من پست نمیذارم
تا تو نیای
وبت خیلی قشنگه 
کاش نمیرفتی
اجییییییییییییییییییییی

با توام

کوشییییییییییییی؟؟؟؟؟

هوووووووووووووی

اجی من دردامو به کی بگم پس؟؟؟؟؟؟

خسته شدی رفتی؟؟؟؟

خیلی نامردی

توام تنهام گذاشتی....

:"((((((
سلام دعا کنین منم بمیرم آرام و بی سر و صدا
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ , ۰۷:۰۰ خانوم فیروزه ای ※※
:((((((((((((((((((
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ , ۱۴:۰۷ دخی شیطووووووووووونه
ههههههههههههههه رفیق ب این بی معرفتی
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ , ۱۴:۰۹ دخی شیطووووووووووونه
بروووووووووووووو
خوش باش
من فقط بخاطر تو اومدم
حالا ک تو هم رفتی
مطمعن باش فاطیما منم میرم
همیشه مواظب خودت باش
 شاید دیگه هیچ وقت همو نبینیم حلالم کن
اخه چرا ؟؟
اجی فاطیما خیلی بی معرفتی خیلی
اگه تو بری من با کی حرف بزنم؟
اجی تو فقطط دردامو میدونی
فااااااطییییییمااااااا
نروووووووووووووووووووووووووو چرا میخوای برررری؟


پوووووف:"(

زود برگرد موفق باشی
به امید اون روز :|
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۰۸:۳۹ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
خدا نگهدار...
به امید اون روز...
عمو جان این مدت طولانی به سر نشد؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan