★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


مَنـ یِهـ مُعتادَمـ "حرفای من به تتلم,نمیخوای نخون"

57457


از وقتی که تنهاییم شروع شد عشق توام توی قلبم شروع شد

تنها کارم شده فکر کردن به تو

وقتی بهم میگن قیافه ات مو نمیزنه باهاش انگار همه دنیارو بهم دادن

روزایی که حالم بده همه میفهمن که چِمه...

حالم بد میشه چون نمیتونم ببینمت :"(

همه میگن عشقی که بهش داری زود تموم میشه

بذار هر کی هرچی دلش میخواد بگه  من عشقمو به دنیا نمیدم

عــــــــــــشق میکنم وقتی رفیقام اسمم یادشون میره

میگن همون که عاشق تتله

تنها انگیزه من دیدن توئه

قدر خودتو بدون ... عاخه میدونی فقط من نیستم

امثال من زیاده ,خییییییییییلی زیاده

خدایا هیچی ازت نمیخوام

فقط سالم نگهش دار ... دیگه هیچی نمیخوام


عزیییییززززم عااالی بود خدا نگدار خودت و عمو تتلمون باشه
فدااااااااااااااات
مرسی عزیزم
جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ , ۲۳:۲۸ دینای دیگر ※※
الهی :-)
:"))))))
جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ , ۲۳:۳۰ خانوم فیروزه ای ...
عالی بود تتل چه کیفی میکنه تو عاشقشی ها
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
قربونت برم
خدانگهدار همه باشد ! 
:)))))
عشقتون پایدار
(گل)
ملسی
0_o   

و این

 :O :O :O :O :O 
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan