★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


.من و خیالش ،اون و عشقش خنده

بعضی  رفتنا درد داره ...مثل رفتنت...

اما تو با یارت خوشی و من با یادت آروم

تو کنار عشقت میخندی من تو اتاقم داغون...

تو کنارش میخندی من رو تختم گریون...

من رو بالشی میخوابم که یه روز مال تو بود ...نفسای من بود و نفسای تو بود

من و بالشم و عطر تنت باهمیم...انگا هنوزم روی تخت باهیم

دیگه عطر تنت أ رو تخت رفته...دلم تنگه... واسه اونی که رفته

اون رفته و قرارم نی برگرده ......من و خیالش ،اون  و عشقش خنده

عاااااالی بود
زیببا
:"(
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۱:۴۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
هعی....
حیف که کسی اینطوری تو زندگیم نبوده که درک کنم!!ه
:|
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۱:۵۱ دختر مهتاب .....
اونی که رفته کاااش ازهمون روزاول اینطوروابستش نشده بودم کااااااااااش
منم:"(
هییییییییییییییی
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۱:۵۸ محمدامین فضلی
قشنگ بود
میگم فونتش خودکار بود؟
نمیدونم اما مال خودم بود
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۲:۰۱ محمدامین فضلی
من اینطوری میبینم پستو ها
http://bayanbox.ir/view/3627981713114338571/2016-01-04-120112.png
بله درسته
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۲:۰۳ محمدامین فضلی
:)
به به فونت عالی متعالی
دست به قلمتون هم عالیه
:)
بله این نوشته ماست با الهه جانم
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۲:۰۵ محمدامین فضلی
بله دیگ دو تا عاشق کنار هم چ میکنن :))))))))))))))))
موفق باشین
خدافظ
:)
بله ممنون
کلا بعضی آمدن ها درد داره که رفتنش هم درد دار تره
(ناراحت)
واقعا
هی آغا چیبگم
:"(
هعیییی
خیییییییییییلی قشنگ بود

مال اهنگی بودش؟؟؟
نه فدات شم مال خودمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan