★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


شازده کوچولو

شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۱۹:۳۸ عرفـــــ ـــان
:(
چراآخه؟
شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۱۹:۴۶ دانشنامه دفاعی
در کل وابسته شدن خوب نیست عمو جان
بله میدونم
شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۲۰:۱۳ دختر مهتاب من زنده ام
وااااااااااقعا همین طوریه!!!!!!!!!
:)
:(((((((((((
:)
تا وقتی هست نمیفهمی وقتی که رفتم می فهمی . وقتی می فهمد که دیگر خیلی دیر است . دیگر پل هایش را خراب کرده است و مطمئن ام روزی میفهمد که
یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد
آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود

:"(
موافقم
دقیقا
ولی چرا اخه؟
:|
نمیدونم
شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۲۲:۲۳ عرفـــــ ـــان
دلم برا شازده کوچولو سوخت خب :(
عالی 
این عرفان عالی میشه خوب:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan