★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


اینم بچهام بزرگ شدن ماشاالله

چه شریع
ماشالا
:)
بله
اینا چین کچل؟
بی ادب بچهامن 
مرغ عشق 
الان بیا اونجا حالیت کنم 

جمعه ۶ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۱ محمدامین فضلی
:)
ماشالا ماشالا
چش نخورن ایناااااااااااااااا

فک کردم اون پشت استخر یا دریاس خخخ الان فهمیدم فرشه خخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ استخر دریا نه بابا
چه خوشگلن...
مرسی 
چ سرعتی
:)
جمعه ۶ آذر ۹۴ , ۲۲:۴۵ آقای دارستانی
خیلییی قشنگ شدن ما شا الله
بله دیگه

ماهم تو خونمون از اینا داریم مال داداشمه


چه نازن اینا

ما ابی و زردشو داریم

:)
اینا جوجن
جمعه ۶ آذر ۹۴ , ۲۳:۳۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اخی ماشاالله چه قدی کشیدن :)
:)
یا اکثر امازاده هاااا جیغغغغغغغغغغغ چ جراتی دارییییییی من بمیرمم دست نمیزنم ایش ایش چ زشتن خخ
اجی اینا عشقن
إ پر درآوردن خخخخ
بله دیگه
تصویر برام نیومد
(ناراحت)
:(
چرا؟
به به چه خوشملن
ممنون
واااااااااااااااای من از هر موجود زنده ای متنفرم...اه.........!!!
:|
ای باب اینا بچهامن
یه دونه از بچه هات را میدی به من . اون سفیده را میخوام
اون بچم عمرمه
وواااااى خوووودااااا
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan