★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


بیو گرافی

نام: فاطمه

نام خانوادگی: سقای نخعی

سن: 15ساله تا امروز 

شغل: دانش آموز

ورزش: قبلا کبدی

زبان ها: فارسی و انگلیسی هم میخوندم

بازیگر مورد علاقه: علی طباطبایی

فیلم و سریال مورد علاقه: درد سرهای عظیم

موسس و بنیانگذار: وبلاگ خواهشا باش

قد و وزن: قد 176 و وزن 50

دین: اسلام

متولد:15شهریور1379

دعوت از مهدیه و هانی جون

از من تقلید کردی خخخخخ 

اهومممممممممم خخخخخخخخخخخخخخخخ
اها حالا درست شد 
خخخخخخخخخخخخخخ اره
به به اجی
چه بیوگرافی جالبی
:)
دوشنبه ۴ آبان ۹۴ , ۱۸:۲۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
;)
:"(
عجبا ولی چه کاریه که بیوگرافی خودتو بگی اه علی طباطبایی واقعا حیف شد انا الله و انا الیه راجعون .إ فاطیما جون آبجی چه کوچلو موچلویی ولی قدت بابا ایول دمت گرم
اهومممممممم حیف
خخخخخخخخخخخخ
دوشنبه ۴ آبان ۹۴ , ۲۳:۰۶ دانشنامه دفاعی
چه جالب دخترم
شما کمتر از یک روز از من بزرگترید.
من متولد نخستین دقایق بامداد شانزدهمین روز از شهریور هستم.
واقعا هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فداااااااااااااااااااااااااااااااااات
:)

شما هم که از قبیله نخعی هستین...

از قبیله مالک اشترها....

قربون قد و بالاتون بشم که در 15 سالگی اینقدر رشیده هستین!!!

ممنون واقعااااااااااااااااااا
ماشالا قد!!!!
ماشالله

قد176؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 0

__


ماشالله اجی

فدات بشم
شنبه ۷ آذر ۹۴ , ۱۰:۲۲ محمدامین فضلی
ماشالا قدتون خوبه ولی من هشت سانت بزرگترم خخخ
:)
شنبه ۷ آذر ۹۴ , ۱۶:۱۱ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
:*

:)
وااااااااااااااااااااای آجی جون چه قدی داری .... ماشالله واقعا ... 

چی بگم من
یا حضرت عباس اجی فدات شم الهی
هم قد عمو تتل منی
اخخخخخخخخخخ خداااااااااا
خدا نکنه واقعا
چرا خدا نکنه؟؟؟؟
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan