★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


سلامتی کسی که...

787

*مخاطب خاص داره بدجوووور "عمو تتلم نیس فکر بد نکنین"

حالم ازش بهم میخوره...

*چقدر زندگی سخته,خیلی بیشتر از اونی که بتونی فکرشو بکنی:"(

*من کی قراره بمیرم ؟؟؟؟؟؟؟؟ کی قراره راحت شم

خدااااااااااااااااااااااا باتوام,جوابمو بده....
:(
حرفای هر روز منه :(
هه
همدردیم پس
ببخشیدا
این عمو تتل که میگین همون تتلو هس یا یکی دیگ؟
اوهوم
همون تتلوئه
هه
فکر کردی به این راحتیه که هر وقت خواسی بمیری؟
ن عزیز من
پس بهتره الکی خودتا اذیت نکنی
به هر کسی اندازه لیاقتش بها بده
نع فک نکردم
شاید همین بتونه مشکلمو حل کنه
يكشنبه ۳ آبان ۹۴ , ۲۳:۰۷ دُختَر گیسو کمَند
چند سالته ک میخوای بمیری ؟!
مهم نیست...
14
به سن نیست به تجربه اس
:-(
:((((((((((((((((((((
ببخشیدا تتلو ک میگم اون خواننده رو میگماااااا
ینی اون؟ ههه
عاره دیگه همون امیرتتلو
همون که عشق منه

واااا هنوز چهارده سالته این حرفا چیه بشین از زندگی لذت ببر من وقتی چهارده سال یا اون حوالی بودما فک کنم خوشبخت ترین آدم بودم حتی الان با اینکه خیلی ازت بزرگتر مث شما نمیگم بی خیال غم و غصه
خب شاید زندگی شما قشنگتره
میدونی که فرق دارن زندگیا
خخخخ
عشقت اون خوانندس
منم عشقم مایکل جکسون بود هههههههههههههههه
پانزده سالم بود اولش احسان خواجه امیری رو دوس داشتما ی بارم خواستگاریم اومد ولی مامان بابا ندادن ههههههه
الان با جناب خان در حال رابطه ام :] خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
جووووووووووووووووووووووووووووووووون
بسه دختر دیونه
باوش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan