★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


بی تو

بسه این سکوتو بشکن درد و دل کن

پا بزار روی غرورت

من خودم دریای دردم ولی بازم

من میشم سنگ صبورت

میدونم اگه نباشی

من مثل یه کوه دردم

یه جایی گوشه قلبت

دنبال خودم میگردم

میگردم میگردم میگردم

از سکوتت یه دنیا غصه میگیرم

بی تو میمیرم من بی تو میمیرم

مثل تو من ازاین زمونه دلگیرم

بی تو میمیرم من بی تو میمیرم

میدونم اگه نباشی
من مثه یه کوه دردم
یه جایی گوشه ی قلبت
دنبال خودم میگردم
میگردم میگردم میگردم

از سکوتت یه دنیا غصه میگیرم

بی تو میمیرم من بی تو میمیرم

مثل تو من ازاین زمونه دلگیرم

بی تو میمیرم من بی تو میمیرم


:'(((((
:"(
دیگه نمیمیرم

چون خیلی وقته مردم
:"(
منم بی تو می‌میرم....بی‌ تو از غصه می‌میرم...
:\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan