★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


اون رفته

قلبم چت شده که بازم گرفتی....دردداری

میدونم دلتنگشی اما دلم باور کن اون دیگه رفته 

دلم اینو بفهم اون دیگه رفته برنمیگرده پس گریه بی فایدس 

بس کن لعنتی نگیر بازم بزن اون رفته 

چی شده؟
قلب دردم
لایک
ممنون
کی اذیتت کرده؟
دنیا؟
زندگی؟
بر دنیا و زندگی لعنت
ارزشش را ندارد
گور پدرش
شهامتت را جمع کن دخترم، روبرویش بایست و توی صورتش تفو کن.
خیلی لدتبخش است.
اگر از چیزی نترسی تبدیل به کابوسش می‌شوی
نگذار اشخاص و چیزهایی که لیاقت قلب مهربانت را ندارند کابوست شوند.
روبریشان بایست، توی چشمشان نگاه کن و به صورت کریه‌شان تفو کن.
حتما
هییییییییییییییی درکت میکنم
ممنون
هییییییییییییییییی
هییییییی
هیییییییییییییییییییییییییییی
:"(
با رفتن او دردٍ دل افتاده به جانت
بر من بفروش این غم افتاده به جانت
یک لحظه نزارم که دگر درد بگیرد
من مرده شوم گر برسد درد به جانت
:)
لایک اجی لاییییییییییییییییییک
ممنون گلم
هه حالت مزخرفی است ول کن رسم دنیا اینه
این رسم دنیاس این رسم همه ی آدماس
دل میخواهد برای زنده ماندن
:(
هعیییی
:"(
امان از دست روزگار:|
اهوم درسته
سلام
فرا رسیدن ماه محرم ، ماه عزای حسینی بر شما دوست عزیز تسلیت باد
_______
لطفا نظرتون رو نسبت به این تک بیتی در لینک زیر  ارائه بدین
دوست و بیگانه
با تشکر
حتما
يكشنبه ۲۶ مهر ۹۴ , ۱۸:۵۵ آقای سر به هوا ...
سلام فاطیما جان .
وبلاگ خوبی داری ، این سبک نوشتن رو خیلی دوست دارم و حس خوبی بهم میده .
احساس میکنم یه جورایی مثل من می نویسی و فکر میکنی ...
خوشحال میشم بهم سر بزنی ...
راستی ! تبادل لینک هم میکنم ...
حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan