★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


گله

سلام به همه 

خوب اومدم گله کنم

بازیددم خیلی کم شده

نمیرسم پست بزارم سر بزنم شرمنده

اجی هروقت پست بزاری من کامنت میدم :)
فدات بشم اجی

شوما ببخشین :)
☺☺😊😊
من همیشه هستم هروقت پست بذاری
ممنون
من همیشه هستم هروقت پست بذاری
چشم
شنبه ۲ مرداد ۹۵ , ۰۹:۵۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
هر موقع میتونی بیا
فاطیما ^_^
جان

سلام
خوبی فاطمه خانم؟
سلام داداش گرامی خوبی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan