★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


آخرین آپ این وب

این وب دیگه توسط من اپ نمیشه

تا وقتی خود فاطیما بیاد و آپ کنه

+آجی دلم واست تنگیده ها :"(

+کاش میشد همه چی بشه مثه قبل



دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵ , ۱۳:۱۰ فرشته ای ب نام فائزه ...
درست میشه غصه نخووووووووووووووووور
ایشالله
:-(
چرا
:(
واس اینکه این وب مال خودشه
دیگه کاری ندارم به هیچی
چرا نمیاد
نمیدونم
ای باواااا چرااااا
واس اینکه این وب مال خودشه
دیگه کاری ندارم به هیچی 
سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ , ۲۱:۵۱ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
اجی فدای اون صورتت بشه ای وای میام باشه 
مهدیه جانم این چه حرفیه دورت بگردم دیگه نگیا میام پستاتو میبینم انرژی میگیرم 
اجی دورت بگرده و فدات بشه 
میام زود باشه
آجی عشقم برگشتی
خدا نکنه کلا توی بیان از همه بیشتر تورو دوست دارم
اصن از وقتی رفتی ..ول کن
فدات برم نگو
زودی بیا دلم برات تنگیده خییییییییییییییییییلی :"(
اجی گلی اپ نمیکنی من ببینم ذوق کنم 
اجی رو  دوست نداری اپ نمیکنی؟
فدامدات جیگریم
اپ کردم
ولی اپ بعدی با خودته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan