★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


برای همیشه

به نام خدا

این آخرین پستمه برای همیشه اما وب حذف نمیشه

بچها حلالم کنید

دارم به آرزوم میرسم شاید دیگه نباشم تو این دنیا من میرم به امید اون دنیا این آخرین پستمه تا اوایل تیر تو ایمیلم میتونید پیدام کنید

وستتون دارم بسیار

فداتون

ن Image result for ‫استیکر فاز سنگین مرگ‬‎


چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ , ۲۰:۵۶ تبدیل عکس به نقاشی
تبدیل عکس به نقاشی
یعنی چی :/ نرو 
نارین میام اماذنه زود
عزیزمی اجی
ااااا من میخواستم بیام تازه
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۱۱:۱۵ فرشته ای ب نام فائزه ...
کجاااااااااب سلامتی؟؟؟؟؟/
اجی نرو...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan