★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


مُردَنـ فَقَطـ مَرگـ نیستـ...

777


خُدایا فَقَطـ یِهـ چیـ میگَمــــ ...

"ایــــــــــنـ حَقـــ مَنــ نَـبود...."

خُدایا,خِیلیـ دوستـ دارَم سُفرِهـِ دِلَمُو پیشِتـ وا کُنَمـ

وَلیــ حِیــــــــــــــــــــفــ ...

تو کِــهـ دِلِتـ با اینـ حَرفا بِهـ رَحم نِمیاد :"(

ادم خوبی باش تا خدا حرفاتو گوش کنه
خوبتر از این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیییییی 
حرف دلم... 
:"(
خیلی ب موقع بود پستت:"(

دقیقاااااااااا 

خیییییلییی دلم پره ازش خییییییییییلی
هعییییییییییییییییی
کاش میشنید صدامو

خیلی ناشکرین خیلی

 

مطمئن باشید خدا میشنوه صداتونو

میشنوه ولی جواب نمیده


ولی بازم خداروشکر
باخداقهر نکن هیچ وقت
قهر نیستم فقط گله دارم
شاید تحملمون کم باشه...
شاید:(
زیادتر از این نمیشه
گاهی اوقات منم همین حس رو دارم، ولی یکی میزنم توگوشم که دوباره همچین حسی سراغم نیاد. :)
خوش به حالتون
نامید نشووو
خدا همیشه پشتموونه ...ولی ما درکش نمی کنیم...☺
ای کاش یه کاری کنه که درکش کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan