★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


یه روزی.....

حرفایه تکراری عشقایه کوتاه

باز تنهایی بسه ادامه ی این راه

هر راهیو میرم رو به یه سرابه

خسته از این عشقایی که مثله یه حبابه

ولی تو این دنیا یکی باید باشه که با همه ی وجودش با من همراشه

تو رو نمیشناسم ولی تو همون عشقی که تو قلبه من جاشه

یه روزی میای بی اینکه بخوای سر راه هم قرار میگیریم

دستایه منو محکم میگیری با هم دیگه سمت خورششید میریم یه روزی میای

وقتی میبینم داره عمرم میگذره وقتی خیلی وقتا تنهایی بهتره

وقتی کوله بار تجربه میشه پر از شکست فقط باید به امید یه معجزه نشست

ولی تو این دنیا یکی باید.باشه که با همه ی وجودش با من همراه شه

تو رو نمیشناسم ولی تو همون عشقی که تو قلبه من جاشه

یه روزی میای گیریم که بخوای سر راه هم قرار میگیریم

دستایه منو محکم میگیری با هم دیگه سمت خورششید میریم یه روزی میای

پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۱۷:۵۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
:)
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۱۷:۵۸ مهســـــــــــــا ...
لایک
:)
چقدر بد شد روزگار ما
:)
لایک :)خوشمان امد:)
:)
پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴ , ۲۰:۲۰ زهرا (عشقم نیره)
لایک
لایک عالیه 
باید به عشق ایمان و اعتقاد داشت تا بهش رسید ...
هه
جمعه ۲ بهمن ۹۴ , ۰۹:۴۳ خانوم فیروزه ای ※※
هییییییییییییی :(
:)
:/
:)
:(
هییییی
سلام وبلاگ خوبی داری لطفا به وبلاگ منم بیا و من رو دنبال کن ممنون . :)

با تبادل لینک موافقم ....
وبلاگت رو دنبال میکنم خوشحال میشم وبلاگ منو هم دنبال کنی =)
:)
حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan