★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


خستم

تو گوش خودت هس تو تو گوش منم هس

تو گوش توم هس تو گوش اونم هس

تو گوش همه هس تو گوش همه هس


نوبت منه نوبت سازم

هیچ صحبتی ام ندارم با کسی دیگه صحبتم

نوبت منه نوبت سازم

هیچ صحبتی ام ندارم با کسی دیگه صحبت عنه

من یه شعبده بازم


نوبت منه کاسب شم 

لفظ بیام کلت با لباست چند

کلمه ها حول ما میدن برنمیزارم اینا فاسد شن

وقتشه برام بمیری واسه دیدن من وام بگیری

وقتشه اینقد پخش بشه عکسام که سرسام بگیری


هی فش میدی پشت سرم ولی منو میبینی فقط دست میدی میری

وقتی همه چک میخوردن منم اونیم که میزد فیلیپینی

تو سطحی میبینیو با هر کی میشینی پ پشت سر من چی میچینی

وقتی من میرم مرحله بعد تو نمره منفی میگیری

دوشنبه ۲۸ دی ۹۴ , ۲۰:۱۰ دختر مهتاب .....
خسته نباشی گلم هیچ وقت
هستم عزیزم
ان شاء الله همیشه شاد باشی و خسته نباشی
:(
داغونم استاد
دوشنبه ۲۸ دی ۹۴ , ۲۰:۲۰ محمدامین فضلی
لایک
مرسی دوست خوبم
منم همینطور ... درسته که کاملا شما رو درک می کنم اما حس خستگی دارم ... حس اصلا خوبی نیست ... :(
دقیقا
بره نمیزارم اینا فاسده شن 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan