★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


اگه حالیت بود

از دوربین من که بخودت نگاه کنی اون چیزی که فک میکونیو نمیبینی
از دوربین تو دیگه منو نمیبینی
تو اگه حالیت بود نمیرفتی دیشب
ادعات میشه ولی نمیفهمی هیچم
اگه حالیت بود نگران بودی بمیرم نیستی وقتی پیشم
حالیت بود نمیرفتی دیشب
ادعات میشه ولی نمیفهمی هیچم
اگه حالیت بود نگران بودی بمیرم نیستی وقتی پیشم
حالیت نی دلتنگی اصلا
حالیت نیو دل سنگی
تو هزار بار من از سطح تاریکی ول کردی
حالیت نی من تنهام
نمیفهمی غم رو از حرفام
نمیای نمیخوای کم کنی از دردام
حالیت بود نمیرفتی دیشب
ادعات میشه ولی نمیفهمی هیچم
اگه حالیت بود نگران بودی بمیرم نیستی وقتی پیشم
حالیت بود نمیرفتی دیشب
ادعات میشه ولی نمیفهمی هیچم
اگه حالیت بود نگران بودی بمیرم نیستی وقتی پیشم

مکنمو یه عطر رو بالش
مال کسی میتونه باشه
مهم نی شرح حالش
باز منو شرو خاهش
میدونم تهش نابودیه
ولی خول از تنهایی بهتره
هر یه روز که دیرکردی
گذاشتییه روز تنهایی بگذره
نمیخوام بگیرم فاز مردی
ولی با لجباز بعدی این کارو نکن
کاری کردی  برم با یکی که اندازه من نیست
تو یه بد فاز ردی
منم یه بد فاز ردی
کار هروتامونم یه چیزه پرواز پشت پرواز بعدی

تو اصلا حلیت نی دلتنگی
منو درک نمیکنی
نمیخوای آدم شی
اخلاقای بدو ترک نمیکنی
میبینی تنهام ولی میری یه سرنمیزنی
میگی برم با هرکی میخوام خوب این حرفه میزنی
روز به روزم انگار دلت بامن دشمنتره
اون سکوت مسخرت از صدتا فحش بدتره
فکرم میکنی هرکی هرزه تره خوسشبختتره
پیدا کردم هزارتا مشکلو دشمن سرت
تو اگه حالیت بود نمیرفتی دیشب
ادعات میشه ولی نمیفهمی هیچم
اگه حالیت بود نگران بودی بمیرم نیستی وقتی پیشم
حالیت بود نمیرفتی دیشب
ادعات میشه ولی نمیفهمی هیچم
اگه حالیت بود نگران بودی بمیرم نیستی وقتی پیشم

عالی
ممنون امیر جان
عالی
:)
متن آهنگه بانو شیطونه؟
اگه اره کی میخونه
تتلو
شنبه ۲۶ دی ۹۴ , ۱۹:۱۰ مهدی ابوفاطمه
لایک
شنبه ۲۶ دی ۹۴ , ۱۹:۱۱ مهدی ابوفاطمه
من مطالبتون رو دنبال میکنم و می خونمشون
موفق باشید

ممنون 
همچنین
زیبا بود ... البته نتونستم همه رو بخونم ، اول و آخرش ، با این حال احساسات زیبایی رو بیان میکرد ... :)
متن یه اهنگه
حالیت نی دلتنگی و اصلا 
و نزاشتی 
توهزار بار منو.وسطه تاریکی ول کردی 
مننو.ی عطر رو بالش 
پاله هر کسی میتونه باشه 
ولی خوب از تنهایی بهتره 
ولی میری حتی ی سر نمیزنی 
ریدی ک اینهمه غلط؟-_______-
0_0
حالیش نیست دیگه

دقیقا
:((((((((((
شنبه ۲۶ دی ۹۴ , ۲۱:۰۲ دختر مهتاب .....
خوب بود
ممنون
عااااااااااااششششششششششقشم تتل جووووونممم
:|
 عالی بود فاطمه خانم

مرسی استاد عزیز
امیر تتلو :)
خیلی عالی
:)
يكشنبه ۲۷ دی ۹۴ , ۱۳:۵۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan