★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


چی بگم:"(

چی‌ بگم وقتی‌ رگام خالیه ... وقتی‌ خونم رو زمین جاریه

وقتی‌ میفهمم آخرش اینه ... که باهم بودم چه بی‌ معنیه

یه صدای عجیبی‌ توی سرم ... آدمای غریبه دورو برم

تو بین این آدما نیستی‌ نه ... کی‌ از این خوابِ کثیف میپرم

نمیدونم چی‌ شد که تو هم یهویی رفتی‌ ... منو تنها گذاشتی با کلی‌ سختی

اگه نباشی‌ پیشم ... من پوچو هیچم

اگه میخوای بدونی چه حسو حالی‌ دارم ... بد نیست بیای گوش کنی‌ به این تک آهنگ

منو میبینی یا نه ... دارم میمیرم

I feel it was like yesterday ... You told me that you've lost your way

(من احساس می کنم انگار همین دیروز بود ... شما به من گفت که شما راه خود را از دست داده ام)

You told me by your broken laugh

(تو منو با خنده گفت شکسته خود را) 

You said to me the end is near ... I held your hand then killed your feel

(شما به من گفت که پایان نزدیک است ... من برگزار شد دست خود را پس از آن احساس خود را کشته)

But now ا'm alone with all my heart

(اما در حال حاضر ا م تنهایی با تمام قلب من)

نمیدونم چی شد ...

پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ , ۱۸:۱۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
من چی بگم ؟!
:(
پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ , ۱۸:۱۷ کامله نجف خانی
***
0_0؟
پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ , ۱۸:۲۳ علیرضا هادیزاده
جنبش علمداران موعود را دنبال کنید و از مطالب متفاوت و مفید بهره مند شوید.

www.j-a-m.blog.ir
عالی
:)
خوب بود

یه چیزی بگم؟

به جز:) و :( یه چیز دیگ بگوووووووووو خو :))
بلد نیستم خخخخخخخخخخخخخخخخخ 
شوخی کردم
جمعه ۲۵ دی ۹۴ , ۲۱:۲۲ دختر مهتاب .....
لایک
قالبو عوض نکردی؟!
نه خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ن بابا مچ گیری کدومه
بی خیال
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چشم چشم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan