★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


حال و روز من...

1452752082212091_large.jpg

پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ , ۱۹:۳۸ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
ای جانم:)
:)
خخخخ ... چه وضعی ...
خخخ
اووووووووووخییییییییییییییییییییییییییییییی
خخخ
الهی قربونت برم
بیا منو پست کن بذار فدات شم اجی
فدای اجی گلم بشم
اشکال نداره 
پیش میاد

:)))))

مرسی از درک بالاتون

ن بابا خجالت برا چی اخه خخ
خخخ
عخی!
وقتی مغز زیاد خالی میشه
باید پرش کرد
با کتاب و فیلم

چشم

:)

حالا من پست که میذارم باید اینجوری عکس بذارم
.
:))
که
ببخشیید اینجوری پست گذاشتم!!!

هاااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وات؟؟؟؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخ
آخی
(لبخند)
:)
جمعه ۲۵ دی ۹۴ , ۱۲:۰۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخ چه خوشکله

اره دیگه من خیلی خوشگلم

ببین چقدبامزه ام قربون خودم برم

:)))))

جمعه ۲۵ دی ۹۴ , ۲۱:۲۱ دختر مهتاب .....
اخه چرااااااااا؟؟؟؟؟
نومودونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan