★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


حال این روزام....

66

لقمــــهـ بزرگتر ازدهانتـ بودمـ
برایـ همینـ بود کهـ مرا خرد میکردیـ
تا انـــدازهـ شومـ....



*حال این روزام خیلی بده رفیق

ههــ... 

رفیق

چه دل خوشی دارم من

یکی نی به من بگه رفیق کجا بود عاخه بدبخ .....


* کسایی که حتی فکرشو نمیکردم یه روز از کنارم جُم بخورن

ضربه ای بهم زدن که از تمام خوبی هایی که بهشون کردم عین

سگ پشیمونم کردن.......


*به خدا بی معرفتی , بی مرامی , نامردی افتخار نیس...انقد نکنین

به پیر به پیغمبر افتخار نیس ....


* خدایا مگه نمیگن مرگ حقه

پس چرا حقمو نمیدی؟؟؟؟؟؟

مگه خودت نگفتی حق الناس خوردن نداره؟؟؟...

هاااااااااا بگو دیگهههه

بگووووووو لامصب بگوووووووووو



.......بسه دیگه خستممممممممم........

.................خستهـــــــــــ.................



زیبا بود
دردامو میگی؟؟؟؟
:)
يكشنبه ۲۰ دی ۹۴ , ۱۳:۰۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
ای حرفا ر مزن :{
دارم میمیرم
این حرفا یک هزارم حرفای توی دلمم نیستن
دردا میکنن با تو دس رشته بازی چیزی دور نمیمونه از چشم قاضی 
قاضی...

امیدوارم پاداش این همه عذابمو بده بهم
دردات کمه
کمه انقدر داره زجرم میده
زیاد بود چیکار میکردم؟؟؟؟
يكشنبه ۲۰ دی ۹۴ , ۱۵:۵۳ عرفـــــ ـــان
چیزی نمیگه تلاش نکن ...
فقط خلق کردن بلده ...
لعنت بهش
که باعث شده روزی هزار بار خودمو لعنت کنم
اجی جونم یه وقت بگو "نه" به اطرافیانت بزار بفهمن تو نباید همیشه بگی اره بالاخره توام ک همیشه نمیتونی محبت کنی بی معرفتی ببینی میدونم خیییییلی مهربونی ولی حکایت همون ضرب المثله اس...

اینقدم نبینم ناراحت باشیااااااااااااااااااااااااا نگا تروخدا اجی شیطونم چ غمگیییییییییییییییییییییییییییینههههههههههههههه

:(
هی اومدم بگم نه هی یچی جلومو گرفت
یچی به نام مهربونی


راس میگی انقد خوبی کردم پررو شدن

چشششششششششششششم به رو چشمم اجی جونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan