★Ⓚⓗⓐⓗⓔⓢⓗⓐⓝ ⓑⓐⓢⓗ★

دلنوشتهام


چشمات اذیتت نمیکنه؟؟؟؟

654

شنیدین تتلو حاملس؟
تو از خودت بگو
بچه تو زاییدی به سلامتی؟؟؟
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۷:۲۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخ
جالب بود
دمش گرم
صد بار شرف داره به جاستین بیبر و اینا از نظر من
خخخخخ
مرسییییییییییی
^_^

با اونا مقایسه اش نکن...
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخ
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۸:۲۰ دختر مهتاب .....
هه چه جالب
اوهوم
خخخخخخخ عالییییییییییی بووووووت
خخخ مرسیییییییییییییییییییییییییییی
دوشنبه ۱۴ دی ۹۴ , ۱۹:۴۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
امیر؟!
://///
بله

مگه چیه؟؟؟؟

اخ گفتییی ...

پدرمنوم دراورده

از عکسای اولی و مخصوصا اخری خوشم نمیاد عمو وقتی ته ریش داری خیلی خواستنی میشه تو اون دوتا عکس مدل موهاش جالب نیست

اون عاخریه رو
انگار کشیدن عکسشو
بد شده
واااای منکه گشته مرده ی تتلویم.....
😜😜😜😜😜
ای جان
ینی تتلیتیی؟؟؟؟

ایول بزن قدش
خانواده من هر بار می گویند من زمان خود را در شبکه خلبانی می کشم، اما می دانم که من می گیرم
آشنایی تمام وقت با خواندن چنین محتوایی خوب.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خستم از این همه کشیدن نصفه شب از خواب پریدن

تو بی خیالی ولی من عاشقتم هنوز شدیدا

بارون تهران هدفون و آهنگ چرا تو بی من نمیشی دلتنگ
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan